Tervetuloa Wave-webinaariin: Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen!
Millaisen kuvan yrityksesi haluaa antaa asiakkaille ja viestitäänkö sen mukaisesti asiakkaille sähköpostitse, tiketeissä ja chatissa?
Tässä webinaarissa asiakaspalvelukouluttaja Benjamin Javne Marckwort Oy:stä kertoo, millainen on asiakaslähtöinen tapa kirjoittaa ja kuinka kehitetään asiakaspalvelulle yhtenäistä tyyliä viestiä asiakkaille.
Webinaarissa käsitellään mm. seuraavia teemoja:
Tilaisuus on osa Wave-jäsentoimintaa ja ASIAKASPALVALVELUVIIKON 2020 -ohjelmaa.
Puhujana Benjamin Javne, KTM
Tulossa myös valmennus webinaarin aiheesta
Katso myös tuleva Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen -valmennus!
Tiedustelut
Laura Hassel, Wave: laura.hassel(at)wakaru.fi
Liity mukaan Wave asiakaspalveluverkoston jäseneksi!
Wave toimii erinomaisen asiakaspalvelun puolesta. Wave-jäsenverkostossa on yli 100 organisaatiota - tulkaa mukaan aktiiviseen verkostoon! Ota yhteyttä Waven liiketoimintajohtaja Timo Keinäseen puh. 040 573 7790 tai timo.keinanen(at)wakaru.fi tai osta suoraan OPPIASTA!