Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen

Kesto: 0.3 pv , Opetuskieli: suomi, Materiaalikieli: suomi, Materiaali: pdf
Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen, ei tenttiä
1.00 Kpl
Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen (0.3 pv), 30.10.2020
185 €
+ alv.. 24%.
Oppiasopimushinta: 166,50€
*) Kurssin viimeinen ilmoittautumispäivä on ylittynyt. Jätäthän yhteydenottopyynnön, jos haluat jälki-ilmoittautua tälle kurssille.

Tuotekuvaus

Kohderyhmä 

Koulutus antaa eväät ystävälliseen, selkeään ja tehokkaaseen sähköpostiviestintään. Koulutus on hyödyllinen kaikille sähköpostia runsaasti työssään käyttäville, jotka haluavat viestiä asiakaspalveluhenkisesti.

Sisältö 

Opit koulutuksessa mm. seuraavia taitoja:

Sopivan kirjoitustyylin valinta eri tilanteisiin

Erilaiset asiakastyypit ja niiden tunnistaminen
Asiakkaan ja asiakkaan asian vaikutus tyylivalintaan

Miten viestin tyylikkäästi:

Miten viesti kannattaa aloittaa eri tilanteissa
Kuinka luodaan kontakti lukijaan
Millä tavalla asiakasta voi nostaa ja milloin sitä kannattaa harkita
Huomioi asiakkaan tilanne tarvittaessa
Sinä-näkökulma ja sen merkitys asiakaspalvelussa
Miten viestin saa positiiviseksi
Vinkkejä asiakaspalveluhenkisiin sanavalintoihin
Jätä lopuksi hyvä mieli lukijalle, tervehdykset ja toivotukset

Miten viestin selkeästi:

Millä tavalla viesti otsikoidaan osuvasti
Keinoja viestin silmäiltävyyden ja helppolukuisuuden varmistamiseksi
Millä tavalla ohjeet kannattaa kirjoittaa
Mistä tunnistaa kapulakielen ja miten saman asian voi sanoa selkokielellä
Arjen oikeinkirjoitusvinkkejä

Miten varmistan viestini osuvuuden:

Kuinka viesti kannattaa jäsennellä
Osuva tapa vastata kysymyksiin
Miten hyödynnän asiakkaan sanoja ja miksi sitä kannattaa harkita
Millainen on puhutteleva tapa kirjoittaa

Kuinka kohtaan tyytymättömän asiakkaan sähköpostitse:

Erilaiset palautetyypit ja oikean lähestymistavan valinta
Yleisimmät sudenkuopat ja niiden välttäminen
Keinoja tyytymättömän asiakkaan käsittelemiseen



Ohjelma

Aika 

30.10.2020 klo 12-15

Paikka 
Osallistut omalta tietokoneelta.

Kouluttaja: Benjamin Javne, KTM.
Kouluttaja on pidetty ja asiantunteva kouluttaja, joka on kirjoittanut aiheesta kirjan: Sujuvaa asiakaspalvelua sähköpostitse.

Peruutusehdot

Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.

Oma koulutus tai tapahtuma Oppia.fi:hin?

Ota yhteyttä!