-

#Kohtaamisia20

Suomen suurin ja odotetuin asiakaskokemuksen ja -palvelun johtamisen sekä kehittämisen seminaari on taas täällä. Kevään 2019 tapahtuma keräsi yhteen yli 170 alan asiantuntijaa, huippupuhujat ja case-esitykset. Mikä parasta: 100% osallistuneista suosittelee jälleen tapahtumaa.

12.2.2020 teemana on Human in the Loop. Automaation ja koneiden aikakautena yksi on ja pysyy ihmisenä, asiakas. Millaiseksi tulevaisuuden maailma muuttaa meitä kuluttajina, mitä taitoja meidän tulee ihmisinä vaalia ja miten sitä parhaiten tuetaan teknologialla. Päivän keynoteina kuullaan mm. useilla palkinnoilla noteerattu keksijä ja futuristi Perttu Pölönen sekä tulevaisuuden tutkija Elina Hiltunen. Lavalla kuulllaan myös case esitykset mm. Nordic Business Forumilta, Alkolta ja Finnairilta.

12.2. Messukeskuksessa vietetäänkin todellista asiakaspalvelun superpäivää, sillä #Kohtaamisia20 järjestetään samanaikaisesti CCD asiakaspalvelun ajankohtaispäivän kanssa. Tapahtumilla on yhteinen Supertrack-ohjelmasali, johon superpäivän kultakumppanit ovat tuoneet puheenvuoronsa rikastuttamaan päivän antia. Tervetuloa mukaan verkostoitumaan!

#Kohtaamisia19 -tapahtumasta palautetta antaneista 100% suosittelee!

  • Esimerkit ovat informatiivisimpia, ja niitä tapahtumassa oli hyvin. Tapahtuma herätti paljon ajatuksia!
  • Todella hyvät puhujat, kiitos!
  • Ajankäyttöni arvoinen päivä, jossa oli todella huikeitakin hetkiä! Kotiinviemisiksi jäi uusia oivalluksia ja intoa viedä niitä myös käytäntöön.

Puhujat

Elina Hiltunen

Futuristi

Elina Hiltunen

What's Next Consulting Oy

Perttu Pölönen

Säveltäjä keksijä ja yrittäjä

Perttu Pölönen

-

Salla Seppä

Head of Customer Experience

Salla Seppä

Nordic Business Forum

Peter Fredman

Chairman of the Board

Peter Fredman

Fredman Group Oy

Kimmo Huhtimo

Toimitusjohtaja, yrittäjä

Kimmo Huhtimo

ArtSense Oy

Ulla-Maija Junno

Palvelupäällikkö

Ulla-Maija Junno

Luona Oy

Kari Korkiakoski

Founder & Associate

Kari Korkiakoski

Futurelab Finland

Paula Kujansivu

EVP Online

Paula Kujansivu

Alko Oy

Taina Kunelius

Head of global contact center

Taina Kunelius

Finnair Oyj

Sani Leino

CEO

Sani Leino

Social Company Oy

Immo Salonen

Immo Salonen

Asiakaspalvelukokemus.fi

Matti Toivonen

Founder

Matti Toivonen

Asiakaspalvelukokemus.fi

Hinnat

1 lippu

490.00 €
+alv. 24%

Osta heti

TRIPLA

1290.00 €
+alv. 24%

Osta heti

VIISIKKO

1890.00 €
+alv. 24%

Osta heti

#Kohtaamisia20 + CCD 2020 - COMBO

690.00 €
+alv. 24%

Osta heti

Ilmoittautuminen laskutetaan tilauksen yhteydessä ja tämän jälkeen rekisteröityminen tapahtumaan on sitova, eikä sitä näin ollen voi peruuttaa. Peruutusehdot koskevat myös sairaustapauksia. Mikäli olet estynyt pääsemään paikalle, voit siirtää osallistumisen kuluitta toiselle henkilölle. Korvaava henkilö sitoutuu noudattamaan peruutus- ja muutosehtojamme. Tilaukseen liittyvissä muutoksissa tulee olla yhteydessä info@oppia.fi tai Liisa Eerola +358503360761. Pidätämme oikeudet ohjelmamuutoksiin. Osallistuminen sisältää ohjelman lisäksi tapahtumamateriaalit sekä ohjelman mukaiset tarjoilut.

Kumppanit

Call Waves Solutions Finland
Provad
Freshworks
Sofigate Oy
Zendesk
Puzzel Oy
Giosg.com
Calabrio
Capricode Systems
pepron
Genesys
Moment Digital
Front AI Oy
QualityDesk Oy
MOST Digital Oy
VibeVision Oy
Lead Desk
Prakto Oy
White Hat

Ohjelma 12.2.2020

#Kohtaamisia-track
Supertrack
08:00 - 09:00

Rekisteröityminen ja aamupala

09:00 - 09:15

Tervetuloa tapahtumaan!


Immo Salonen
Asiakaspalvelukokemus.fi
Founder
Matti Toivonen
Asiakaspalvelukokemus.fi
09:15 - 10:00

Tulossa Huomenna - Miten megatrendit muuttavat asiakastasi

Futuristi
Elina Hiltunen
What's Next Consulting Oy
10:00 - 10:15

Kahvia ja verkostoitumista

10:15 - 10:45

Lopeta arpominen – Mikä säväyttää asiakasta oikeasti?

Toimitusjohtaja, yrittäjä
Kimmo Huhtimo
ArtSense Oy

Provad: Luonan matka asiakaskohtaamisen mittaamisessa – pelosta sitoutumiseen (FI)

Palvelupäällikkö
Ulla-Maija Junno
Luona Oy
10:45 - 11:00

Kahvia ja verkostoitumista

11:00 - 11:30

Finnairin globaalin asiakaspalvelun transformaatio – Kuinka viedään monikanavainen asiakaspalvelu 2020-luvulle

Head of global contact center
Taina Kunelius
Finnair Oyj

Case-puheenvuoro: Zendesk (FI)

11:30 - 12:00

Kumpi on tärkeämpi - asiakas vai työntekijä? Uskaltaako näin edes kysyä!

Founder & Associate
Kari Korkiakoski
Futurelab Finland

Case-puheenvuoro: Puzzel (FI)

12:00 - 13:00

Aika nauttia maittavaa lounasta ja tuulettaa ajatuksia

13:00 - 13:45

Maailmanluokan asiakaskokemusta - Ihmisiltä ihmisille

Head of Customer Experience
Salla Seppä
Nordic Business Forum

Freshworks: Viiden tähden työntekijäkokemuksen askelmerkit (FI)

CEO
Sani Leino
Social Company Oy
13:45 - 14:00

Kahvia ja verkostoitumista

14:00 - 14:30

Kivijalan ensiluokkaiset ihmiskohtaamiset digitaalisena

EVP Online
Paula Kujansivu
Alko Oy

Case-puheenvuoro: Sofigate (FI)

14:30 - 15:00

Elmukelmusta teknologiaan: Fredman groupin asiakaskokemusmatka 2016->2020

Chairman of the Board
Peter Fredman
Fredman Group Oy

Callwaves: Teknologialla boostia ihmiskohtaamiseen - Case Kotipizza (FI)

15:00 - 15:15

Kahvia ja verkostoitumista

15:15 - 16:00

Minkälaisten taitojen varaan tulevaisuuden palvelut kannattaa rakentaa?

Säveltäjä keksijä ja yrittäjä
Perttu Pölönen
-
16:00 - 16:15

Päivän yhteenveto

16:15 - 19:00

Iltatilaisuus: viiniä ja verkostoitumista

Tapahtumajärjestäjä pidättää oikeuden muutoksiin.

Sijainti

Messukeskus, Siipi

Rautatieläisenkatu 3
00520 Helsinki

Aloita navigointi