Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä CCD 2020

CCD 2020 on pidetty. Lämmin kiitos kaikille osallistujille! Tapahtuma tulee jälleen ensi vuonaa, 10.3.2021! Siirry tapahtumasivuille tästä.

Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä CCD 2020 (Contact Center Day) on vuorovaikutteinen tapahtuma asiakaspalvelukeskuksien johdolle ja päättäjille sekä toiminnan kehittäjille!

Alun perin Contact Center Day -nimellä aloittanut asiantuntijatapahtuma CCD on jo kymmenen vuoden aikana laajentunut kattamaan asiakaspalvelun kenttää vuosi vuodelta monipuolisemmin. CCD:ssä kohtaavat erityisesti service desk ja contact center -päättäjät sekä kehittäjät.

Kymmenvuotiaan CCD 2020 teemoina ovat Emotional Analytics Employee Experience. Haemme erityisesti vastauksia siihen, miten kykenemme ymmärtämään sanoista tai nonverbaalisesta viestinnästä asiakkaan sen hetkisen mielialan tai asenteen ja miten tunteita voidaan mitata. Mitkä tekijät tukevat positiivista työntekijäkokemusta ja mitkä vastaavasti nakertavat sitä? Miten tämä näkyy eri henkilöstöryhmissä ja kulttuureissa?

Ohjelma pitää sisällään monta käytännönläheistä puheenvuoroa. Päivä jatkuu puheenvuorojen jälkeen viinin ja pienen syötävän merkeissä. 12.2. Messukeskuksessa vietetäänkin todellista asiakaspalvelun superpäivää, sillä CCD2020 järjestetään samanaikaisesti asiakaskokemukseen ja sen johtamiseen keskittyvän #KOHTAAMISIA20 -tapahtuma kanssa. Tapahtumilla on yhteinen Supertrack-ohjelmasali, johon superpäivän kultakumppanit ovat tuoneet puheenvuoronsa rikastuttamaan päivän antia. Tervetuloa mukaan verkostoitumaan!

Puhujat

KEYNOTE

Timo Järvinen

CEO Co-founder

NayaDaya Oy

KEYNOTE

Satu Silvo

Yrittäjä näyttelijä

---

KEYNOTE

Minna Koskelo

11Helsinki

Veera Lehtismäki

Toimitusjohtaja

Soldem

Mikko Vihanto

Toimitusjohtaja

Varova Oy

Isa Merikallio

Founding Partner

ValueScout

Heidi Kock

Projektipäällikkö

Haaga-Helia AMK / SalesLab

Eeva Kiiskinen

Transformation Lead

Gofore Oyj

Ulla-Maija Junno

Palvelupäällikkö

Luona Oy

Sani Leino

CEO

Social Company Oy

Aleksi Haatainen

Head of Workflow Management

If Vahinkovakuutus Oyj

Janne Reimari

Tietohallintojohtaja

Kotipizza Group

Samppa Illman

Koulutuspäällikkö

Kotipizza Group

Johanna Koski

Operations Manager

Freska Finland Oy

Amene Arai

Service Manager

Freska

Elisa Nieminen

Business Executive

Sofigate Oy

Aleksi Rustholkarhu

Wakaru Oy

Ohjelma

12.2.2020

08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
CCD 2020 -track
Supertrack
08:00 - 09:00
Ilmoittautuminen ja aamupala
09:00 - 09:15
Tervetuloa tapahtumaan!
09:15 - 10:00
Sali 1
Työntekijäkokemus eilen, tänään ja huomenna
Minna Koskelo
11Helsinki
10:00 - 10:15
Kahvia ja verkostoitumista
10:15 - 10:45
Sali 1
Työntekijäkokemuksen anatomia: tunneilmapiirin ja analytiikan yhdistelmä – Case Gofore
Transformation Lead
Eeva Kiiskinen
Gofore Oyj
10:15 - 10:45
Sali 2
Provad: Luonan matka asiakaskohtaamisen mittaamisessa – pelosta sitoutumiseen
Palvelupäällikkö
Ulla-Maija Junno
Luona Oy
10:45 - 11:00
Kahvia ja verkostoitumista
11:00 - 11:30
Sali 1
Kohti parempaa työntekijäkokemusta
Toimitusjohtaja
Mikko Vihanto
Varova Oy
11:00 - 11:30
Sali 2
Puzzel: Joustava resurssisuunnittelu ja työvirtojen hallinta osana hyvää työntekijäkokemusta - Case If Vahinkovakuutus
Head of Workflow Management
Aleksi Haatainen
If Vahinkovakuutus Oyj
11:30 - 12:00
Sali 1
Tunnetekoälystä ja biometriikasta apu digikanavien asiakaskokemuksen kehittämiseen
Projektipäällikkö
Heidi Kock
Haaga-Helia AMK / SalesLab
11:30 - 12:00
Sali 2
Zendesk - Case Freska
Operations Manager
Johanna Koski
Freska Finland Oy
Service Manager
Amene Arai
Freska
12:00 - 13:00
Aika nauttia maittavaa lounasta ja tuulettaa ajatuksia
13:00 - 13:45
Sali 1
Miten rakennetaan tunneälykäs ja empaattinen yritys, brandi ja organisaatio?
CEO Co-founder
Timo Järvinen
NayaDaya Oy
13:00 - 13:45
Sali 2
Freshworks: Viiden tähden työntekijäkokemuksen askelmerkit
CEO
Sani Leino
Social Company Oy
13:45 - 14:00
Kahvia ja verkostoitumista
14:00 - 14:30
Sali 1
Yhteistyöstä yritysten ja yksilöiden menestystekijä
Toimitusjohtaja
Veera Lehtismäki
Soldem
14:00 - 14:30
Sali 2
Sofigate: 3 tarinaa asiakaspolulla onnistumisesta
Business Executive
Elisa Nieminen
Sofigate Oy
14:30 - 15:00
Sali 1
Tunnevoimalla voittoon - tunteiden johtaminen digitalisoituvissa kohtaamisissa
Founding Partner
Isa Merikallio
ValueScout
14:30 - 15:00
Sali 2
Callwaves: Teknologialla boostia ihmiskohtaamiseen - Case Kotipizza
Tietohallintojohtaja
Janne Reimari
Kotipizza Group
Koulutuspäällikkö
Samppa Illman
Kotipizza Group
15:00 - 15:15
Kahvia ja verkostoitumista
15:15 - 16:00
Sali 1
Ihmiseltä ihmiselle - vuorovaikutuksen voima työelämässä
Yrittäjä näyttelijä
Satu Silvo
---
16:00 - 16:15
Päivän yhteenveto
16:15 - 19:00
Iltatilaisuus: viiniä ja verkostoitumista

Osallistuminen

Tapahtuman lipunmyynti on päättynyt.

Kumppanit

Kulta
Hopea
Pronssi

Sijainti

Messukeskus, Siipi
Osoite:
Rautatieläisenkatu 3, Helsinki