-

Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä CCD 2020

Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä CCD 2020 (Contact Center Day) on vuorovaikutteinen tapahtuma asiakaspalvelukeskuksien johdolle ja päättäjille sekä toiminnan kehittäjille!

Alun perin Contact Center Day -nimellä aloittanut asiantuntijatapahtuma CCD on jo kymmenen vuoden aikana laajentunut kattamaan asiakaspalvelun kenttää vuosi vuodelta monipuolisemmin. CCD:ssä kohtaavat erityisesti service desk ja contact center -päättäjät sekä kehittäjät.

Kymmenvuotiaan CCD 2020 teemoina ovat Emotional Analytics Employee Experience. Haemme erityisesti vastauksia siihen, miten kykenemme ymmärtämään sanoista tai nonverbaalisesta viestinnästä asiakkaan sen hetkisen mielialan tai asenteen ja miten tunteita voidaan mitata. Mitkä tekijät tukevat positiivista työntekijäkokemusta ja mitkä vastaavasti nakertavat sitä? Miten tämä näkyy eri henkilöstöryhmissä ja kulttuureissa?

Ohjelma pitää sisällään monta käytännönläheistä puheenvuoroa. Päivä jatkuu puheenvuorojen jälkeen viinin ja pienen syötävän merkeissä. Samaan aikaan viereisessä salissa järjestetään asiakaskokemukseen ja sen johtamiseen keskittyvä #KOHTAAMISIA20 tapahtuma, joten tauoilla ja iltatilaisuudessa pääset verkostoitumaan vieläkin suuremman joukon kanssa!

Tapahtuman ohjelma täydentyy syksyn mittaan.

Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä CCD 2019:stä sanottua:

  • Fiksua käytännönläheistä asiaa, helposti ymmärrettävää ja konkreettista.
  • On hienoa, että alalla on oma seminaari ja tärkeää pitää se elävänä jatkossakin

Viime vuonna CCD:ssä keskiössä oli tiedolla johtaminen eli se, miten dataa hyödynnetään asiakaspalvelun kehittämisessä. Lue lisää tapahtumablogista!

Puhujat

Timo Järvinen

CEO, Co-founder

Timo Järvinen

NayaDaya Oy

Veera Lehtismäki

Toimitusjohtaja

Veera Lehtismäki

Soldem

Mikko Vihanto

Toimitusjohtaja

Mikko Vihanto

Varova Oy

Isa Merikallio

Isa Merikallio

ValueScout

Heidi Kock

Projektipäällikkö

Heidi Kock

Haaga-Helia AMK / SalesLab

Hinnat

Tuotekohtaiset lisätiedot näet i-kuvaketta klkkaamalla. Early Bird -edut ovat voimassa 2.12. asti.

EARLY BIRD: 1 lippu

390.00 €
+alv. 24%

Osta heti

EARLY BIRD, JÄSEN: 2 yhden hinnalla

490.00 €
+alv. 24%

Osta heti

EARLY BIRD: Tripla

1050.00 €
+alv. 24%

Osta heti

EARLY BIRD: Viisikko

1690.00 €
+alv. 24%

Osta heti

CCD 2020 + #Kohtaamisia20 - COMBO

690.00 €
+alv. 24%

Osta heti

Ilmoittautuminen laskutetaan tilauksen yhteydessä ja tämän jälkeen rekisteröityminen tapahtumaan on sitova, eikä sitä näin ollen voi peruuttaa. Peruutusehdot koskevat myös sairaustapauksia. Mikäli olet estynyt pääsemään paikalle, voit siirtää osallistumisen kuluitta toiselle henkilölle. Korvaava henkilö sitoutuu noudattamaan peruutus- ja muutosehtojamme. Tilaukseen liittyvissä muutoksissa tulee olla yhteydessä info@oppia.fi tai Liisa Eerola +358503360761. Pidätämme oikeudet ohjelmamuutoksiin. Osallistuminen sisältää ohjelman lisäksi tapahtumamateriaalit sekä ohjelman mukaiset tarjoilut.

Lähde mukaan kumppaniksi!

Tavoita kahden asiakaspalvelutapahtuman vieraat yhdellä iskulla! Samaan aikaan CCD 2020 -asiakaspalvelun ajankohtaispäivän kanssa Messukeskuksessa järjestetään #Kohtaamisia20 -tapahtuma. Molemmilla tapahtumilla on omat ohjelmat ja osallistujat vierekkäisissä saleissa, mutta kumppanialue on yhteinen. Vuosittain tapahtumat ovat keränneet noin 300 vierasta ja ne ovat saaneet kiitosta erinomaisena tilaisuutena verkostoitumiseen, ajankohtaisista esityksistä sekä käytännön ideoista, joilla tehostaa omaa toimintaa.

Lisätietoa kumppanuuksista, sisällöistä ja niiden hinnoista saat ottamalla yhteyttä oheisella yhteydenottolomakkeella tai tapahtuman projektipäällikkö Timo Keinäseltä timo.keinanen@wakaru.fi

Ota yhteyttä!

VIRHE: Kaikki kentät on täytettävä!

Sijainti

Messukeskus, Siipi

Rautatieläisenkatu 3
00520 Helsinki

Aloita navigointi

Kumppanit

Hopea

Giosg.com

Pronssi

QualityDesk Oy