Vakuuttava ja vaikuttava asiakaspalvelu

Kesto: 0.5 pv
Kurssin hinnoittelu

Tuotekuvaus

Valmennuksessa käymme läpi asiantuntijuuden osoittavaa ja rakentavaa viestintää, vakuuttavan viestinnän elementtejä ja viestinnällä vaikuttamisen keinoja.

Valmennuksen ohjelma

Näihin kysymyksiin paneudumme Vakuuttava ja vaikuttava asiakaspalvelu -valmennuksessa:

  • Millaista on vakuuttava asiantuntija- ja asiakaspalveluviestintä?
  • Mistä mielikuva asiantuntijuudesta syntyy?
  • Miten saat asiakkaan sitoutumaan häneltä odotettaviin toimenpiteisiin?
  • Miten viestiä vakuuttavasti olemalla samalla sekä lempeä että jämäkkä?
  • Voiko asiakkaan kanssa olla eri mieltä?

Valmennuksen aikataulu
Valmennus järjestetään klo 13-16. Kesto on 3 tuntia.

Palautetta valmennuksesta

"Kouluttaja oli todella asiantunteva."

Valmentajana Terhi Meriläinen
Terhi on vakuuttavan viestinnän ja puheella vaikuttamisen asiantuntija ja valmentaja. Hän on työskennellyt IT-alalla viestintä- ja henkilöstöpäällikkönä ja valmentanut asiakaspalvelu- ja asiantuntijaviestinnän taitoja lukuisille erikokoisille organisaatioille. Hän on koulutukseltaan puheviestinnän maisteri (FM) ja hän on myös kouluttanut viestinnän ja vaikuttamisen teemoja useissa koulutusorganisaatioissa. Terhin innostavissa valmennuksissa erilaiset oppijat tulevat huomioiduiksi ja tieto johtaa käytännön toimiin.

Hinta
Valittavanasi on joko osallistujakohtainen paikka tai UNLIMITED -yrityspaketti.

  • 290 €+alv/osallistuja, Wave-jäsenille 250 €
  • 1 290 €+alv/yritys UNLIMITED Yrityspaketti, Wave-jäsenille 990 €. Lippupaketti sisältää rajoittamattoman määrän lippuja kyseiseen etävalmennukseen. Yrityksen henkilöstö tunnistetaan verkkokaupassa sähköpostista kirjautumisen yhteydessä.

Wave-jäsenhinta päivittyy ostoskorissa, kun olet kirjautunut työsähköpostilla Oppiaan. Tarkista voimassaolevat jäsenyydet tästä.

Haluatko asiakaskohtaisen valmennuksen? Yrityskohtaisen toteutuksen hinta on 1 590 €+alv, Wave-jäsenyrityksille 1 290 €. Ota yhteyttä: TImo Keinänen, timo.keinanen(at)wakaru.fi tai 040 573 7790.

Wave Akatemia tarjoaa tasokkaita ja monipuolisia niin asiakaspalvelutoiminnan kuin asiakaskokemuksen kehittämiseen liittyviä valmennuksia. Kaikki Akatemian valmentajat ovat ansioituneita ja kokeneita toimialan ehdottomia huippuosaajia. Akatemian tarjonnasta voit valita joko yksittäisiä teemoja tai ottaa vaikka kaikki osiot oman asiakaspalvelutoiminnan kehittämisen tueksi. Katso Wave Akatemian tarjonta asiakaspalvelun kehittämiseksi tästä!

Liity mukaan Wave asiakaspalveluverkoston jäseneksi!
Wave on asiakaspalvelun ammatillinen verkosto. Waven yli 100 jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää asiakaspalvelua. Wave tarjoaa asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan verkoston, kilpailuja (mm. Vuoden Service Desk ja Contact Center), koulutuksia, yritysvierailuja sekä ammattilaistapahtumia. Ota yhteyttä Waven liiketoimintajohtaja Timo Keinäseen puh. 040 573 7790 tai timo.keinanen(at)wakaru.fi tai osta suoraan Oppiasta!



Oma koulutus tai tapahtuma Oppia.fi:hin?

Ota yhteyttä!