Yhteys - asiakaspalvelukonferenssi
Tehokas asiakaspalvelu - lähellä ja läsnä!

Yhteys-konferenssi tarjoaa puheita, oppia ja verkostoitumista asiakaspalvelun ammattilaisille sekä contact center - ja service desk -toimintojen kehittäjille. Konferenssia on järjestetty jo vuodesta 1997. Puhujina kuullaan tänäkin vuonna asiakaspalvelun ja työelämän huippuosaajia!

Yhteys 2016 järjestetään 7.-8.9.2016 Helsingin Taitotalossa. Konferenssin ohjelmakattaus on monipuolinen ja tarjoaa vapauden valita itselle sopivimmat puheenvuorot. Löydät runsaasti eväitä, joiden avulla voit varmistaa oman asiakaspalvelusi tuottavuuden ja tehokkuuden jatkossakin. Tänä vuonna kuullaan kokemuksia ja ajatuksia muun muassa asiakaskokemuksesta digitaalisella aikakaudella, muutosjohtamisesta, asiakaspalvelututkimuksista, IT4IT:sta sekä kokeilu- ja arviointikulttuurista asiakaspalvelukeskuksessa. Pääpuhujina ovat Kirsi Piha, Pasi Rautiainen ja Frank Martela.

Vuoden Contact Center ja Vuoden Service Desk 2016 palkitaan Yhteydessä, kuten myös henkilökisojen voittajat. Kilpailuiden finalistiauditoinnit käydään kesän aikana. Tietoa kilpailuista löydät kilpailusivuilta! Tapahtumamateriaali on käytettävissä tapahtuman aikana sähköisessä muodossa Wakaru Event Appissa. Selainkäyttöinen EventApp toimii yleisimmillä selaimilla.

Tervetuloa vaihtamaan kokemuksia, oppimaan uutta ja viihtymään - Helsingin Taitotalon maittavia lounas- ja iltabuffet-tarjoiluja unohtamatta. Ilmoittaudu mukaan! Early bird –liput ovat myynnissä 1.kesäkuuta asti!

Voimassa olevat HDI-jäsenyydet voit tarkistaa täältä

YHTEYS
7.-8.9.2016


Tapahtumapaikka
Taitotalo,
Helsinki

Lisätietoja
marko.uusitalo@hdin.fi
+358 40 192 6069

Järjestäjät

Ohjelma 7.9.2016

08:00 - 09:00
Rekisteröityminen ja aamukahvi
09:00 - 09:15
Konferenssin avaus, Vuoden Service Deskin ja Contact Centerin julistaminen
Toimitusjohtaja Marko Uusitalo
HDI Nordic Oy
09:15 - 10:15
Kun rytmipuikkoa heiluttaakin asiakas
Mahdollisuusviestintäjohtaja Kirsi Piha
Ellun Kanat Oy
10:15 - 10:30
Taukotarjoilu
10:30 - 11:20
Asiakaspalvelun uusi aika – Avaimet asiakaskeskeisyyteen
Chairman of the Board, Partner Tomi Korpaeus & Ratkaisukeskeinen valmentaja Henrietta Aarnikoivu
Provad Oy
11:20 - 11:30
Taukotarjoilu
11:30 - 12:15
Osallistaminen on juna Turkuun
eli menestyksekkäiden muutosten resepti

Change and transformation professional
Ilse Manner
Agenssi Oy
Asiakaspalvelu ja verkkokauppa
Chief Digital Officer
Miika Malinen
Minnom Ltd.
12:15 - 13:30
Lounas talentti-ravintolassa
13:30 - 14:00
Siiloista palveluketjuihin
yksikönpäällikkö
Pasi Laine
OP Ryhmä
Kerran kokeiltu on melkein tehty
Auditoija, sparraaja, kouluttaja
Elina Soukola
14:00 - 14:30
IT4IT käytännössä
Lead Process Manager, ITSM Tomi Lamminsalo &
Lead Architect Juha Kujala
Tieto Oyj
Asiakaspalvelun palikkatesti: Mitä palikoita tarvitset yhtenäisen ja toimivan asiakaspalvelun rakentamiseen?
Training Manager Selene Marckwort &
Tutkimuspäällikkö, asiakaspalvelukouluttaja Benjamin Javne
Marckwort Kouluttajat-Consultants Oy
14:30 - 14:50
Iltapäiväkahvi
14:50 - 15:20
Vuoden Service Desk 2016 esittäytyy
Vuoden Contact Center 2016 esittäytyy
15:20 - 15:30
Siirtyminen
15:30 - 16:30
Sisäinen motivaatio tehokkuuden ja hyvinvoinnin lähteenä
Tutkijatohtori Frank Martela
Helsingin yliopisto
16:30 - 16:45
Vuoden henkilökisojen 2016 voittajien palkitseminen

16:45 - 19:00
Buffet ja verkostoitumista

Ohjelma 8.9.2016

08:00 - 09:00
Aamukahvi
09:00 - 10:00
Kaikki kanavat - samat kustannukset. Miten sosiaalisen median kanavat soljuvat perinteisten rinnalle ilman kanavakohtaisia kustannuksia?
Toimitusjohtaja
Juho Jokinen
Dingle
Rakkaus, Passion ja Rohkeus!
CEO
Jaakko Alasaarela
ZEF
10:00 - 10:10
Taukotarjoilu
10:10 - 11:00
CC-trendejä 2016 - Miten digitalisaatio on muuttanut asiakaspalveluympäristöä?
Toimitusjohtaja
Jukka Rastas
Palvelu Plus Oy
Tietämyksenhallinnasta
Senior Consultant
Lari Peltoniemi
Wakaru Oy
11:00 - 11:15
Taukotarjoilu
11:15 - 12:00
Asiakkaan matka inspiraatiosta faniksi - Moni siitä puhuu, harva siinä onnistuu
Myynti- ja markkinointijohtaja
Perttu Ahvenainen
Taitori Oy
Vallankäyttö asiakaspalvelutilanteessa
Creative Director
Simo Routarinne
Improvment Oy
12:00 - 13:15
Lounas talentti-ravintolassa
13:15 - 13:45
Kokemuksia Elisan chat-palveluiden kehittämisestä asiakaspalvelussa
Hankevastaava
Katja Hammar
Elisa Oyj
Shift left – pitkät prosessit pätkiksi
Independent Consultant
Liisa Torkkeli
13:45 - 14:15
Asiakaskohtaamisten kehittäminen ja mittaaminen Verohallinnossa
Janne Myyry
Palveluasiantuntija
Verohallinto
Service deskin esimiestyön kehittäminen työnohjauksella - case Fujitsu Finland Service desk Tampere
Työnohjaaja, kouluttaja Minna Lahnaoja &
Department Manager Tuula Härkänen
Fujitsu
14:15 - 14:45
Iltapäiväkahvi
14:45 - 15:45
Työyhteisö on joukkue
Valmentaja Pasi Rautiainen
 

Hinnat

Yhteys - asiakaspalvelukonferenssi - 7.-8.9.2016

Voimassa olevat HDI-jäsenyydet voit tarkistaa täältä
 
 

Ryhmätarjoukset (3 vierasta tai enemmän) yhteys Markoon, marko.uusitalo@hdin.fi
 
1 OSALLISTUMINEN
2pv - HDI-jäsen

Hinta:
1370€
Hintaan lisätään alv. 24%.

1 OSALLISTUMINEN
2pv - ei-jäsen

Hinta:
1470€
Hintaan lisätään alv. 24%.

1 OSALLISTUMINEN
1pv - HDI-jäsen

Hinta:
870€
Hintaan lisätään alv. 24%.

1 OSALLISTUMINEN
1pv - ei-jäsen

Hinta:
920€
Hintaan lisätään alv. 24%.


Peruutusehdot
Osallistumisen voi peruuttaa veloituksetta kaksi viikkoa ennen tapahtuman alkua.
Tämän jälkeen ei osallistumista voi peruuttaa, mutta jos et itse pääse tapahtumaan, voit lähettää sijastasi toisen henkilön.
Peruutusehdot koskevat myös sairastapauksia.
Peruutuksista tulee olla yhteydessä
tapahtumat@wakaru.fi tai Elina Halonen p. +358 40 735 9265.

Tapahtumapaikka

Taitotalo, Helsinki

Valimotie 8
00380 Helsinki

Taitotalon pysäköinti
Taitotalossa on käytössäsi 100 pysäköintipaikkaa pysäköintihallissa ja 46 paikkaa ulkopysäköintialueella sisältyen hintaan.
Pysäköintipaikat täyttyvät saapumisjärjestyksessä.