Ylivoimainen asiakaskokemus

Kesto:1 t
Kieli:suomi
Teknologia:Muu teknologia (muu)

2.6.2016

Maksuton webinaari
klo8.00-9.00

Kari Korkiakoski on Suomen johtava asiakaskeskeisen yritystoiminnan rakentaja ja asiakaskokemuksen mittaamisen asiantuntija. Hän on suorittanut mm. Net Promoter Score -koulutuksen. Kari myös "syö omaa leipäänsä" ja hyödyntää asiakaskokemuksen ja markkinoinnin välineitä aktiivisesti niin henkilökohtaisesti kuin verkkokauppiaana. Yhdessä Belinda Gerdtin kanssa hän on kirjoittanut 2016 ilmestyvän Ylivoimainen asiakaskokemus -kirjan. Lisäksi hän on kirjoittanut Janne Löytänän kanssa vuonna 2014 ilmestyneen Asiakkaan aikakausi -kirjan. Kari on ideoinut ja vastaa Talentum Eventsin "Kuinka rakennat kilpailuetua paremmalla asiakaskokemuksella?" koulutusohjelmasta. Kari käy säännöllisesti puhumassa useissa asiakaskokemukseen, digitalisaatioon ja markkinoinnin murrokseen liittyvissä seminaareissa.

Videon tarjoaa Provad. http://www.provad.fi

Seuraa Provadia Linkedinissä: https://www.linkedin.com/company/prov...
ja Twitterissä: https://twitter.com/ProvadOy

Järjestäjä