#wpsm verkkokaupan webinaari: miten luodaan yrityksen growth hacking?

Kesto:30 min
Kieli:suomi
Teknologia:Oppia (GoToWebinar)

21.1.2020

Maksuton webinaari
klo10.00-10.30

Webinaarisarja #wpsm  alkaa heti mielenkiintoisella haasteella, pitäisikö kehittää omaa verkkokauppaa vai mennä mukaan isompien ketjujen omnichannel-tyyppisiin ratkaisuihin. Erittäin akuutiksi aiheen tekee vuonna 2019 myös täällä Suomessa, että ilmassa on erittäin vahvat tunnusmerkit verkkojätin Amazonin rantautumiseen ainakin pohjoismaihin ellei peräti Suomeen. Webinaarin kaksi viimeistä jaksoa pidetään tammikuussa 2020. (Huom. kaikki jaksot voi katsoa myös tallenteina myöhemmin joko Oppia.fi sivuston tai wpsm.fi sivuston kautta

#wpsm järjestää vuoden aikana webinaari sarjan, joka perustuu #wpsm järjestämiin Verkkokaupan koulutuksiin ja viime kesänä ilmestyvään Verkkokaupan käsikirja 2019 materiaaliin. #wpsm konsultti- ja koultustoimiston toimitusjohtaja ja valmentaja Kari Wikholmilla on pitkä kokemus eri kivi- ja verkkokauppojen avaamisesta ja HC Wiki käy asioita läpi "kauppiaan" kielellä, jota on helppo ymmärtää. Webinaarien sisällöissä HC Wiki käy läpi asioita omien kokemuksien kautta ja peilaa asioita akuuttien 2020 kauppaa ravistelevien aiheiden kautta.

Vuoden webinaariaiheita:

  1. Miten rakentaa kaupalle monopoli ja miten asemoida kauppa eri kanavissa?
  2. Keskity mahdollisimman ison konversion hakemiseen
  3. Huolehdi, että mainonnan kohdentaminen toimii
  4. Laita 24/7 palvelu kuntoon ja ymmärrä käyttää kumppaneita
  5. Muista inhimillisyys, koska asiakas pitää olla aina keskiössä
  6. Laajenna maksukanavien määrä mahdollisimman isoksi ennen pankkidirektiivi PSD2 tulemista
  7. Avaa verkkokaupan logistiikkaan oma 24/7 seuranta
  8. Rakenna selkeä prosessi verkkokaupan liidien koppien ottamiseen
  9. Miten luodaan yrityksen growth hackering polku ja mitä tarkoittaa etu/takapiha-ajattelu
  10. Verkko on renki, joten miten johdan tehokkaasti kivi- ja verkkokaupan synergiaa
Järjestäjä