Asiakaspalvelukeskukset 2020-luvulla

Kesto:1 t
Kieli:suomi
Teknologia:Oppia (GoToWebinar)

5.11.2020

Maksuton webinaari
klo14.00-15.00

Lämpimästi tervetuloa Yhteys-webinaariin: 
Asiakaspalvelukeskukset 2020-luvulla – Laatu, työntekijöiden sitouttaminen ja tietoon perustuva päätöksenteko

Webinaarissa Max Mononen, Calabriolta käy läpi kuinka nykypäivän asiakaspalvelukeskukset luovat konkreettisia tuloksia kolmen eri osa-alueen avulla.

Webinaari tarjoaa konkreettisia esimerkkejä ja mahdollisuuksia nopeisiin voittoihin, joilla on merkitystä myös pitkässä juoksussa.

Webinaarin tavoitteena on yksinkertaisesti tarjota asiakaspalvelukeskusten johdolle ja työntekijöille:

  • työkaluja ja ajatuksia siitä, miten johtaa ja seurata laatua
  • osallistaa työntekijöitä
  • ohjata koko asiakaspalveluoperaatiota paremmalle ja kestävämmälle polulle tulevaisuudessa päätöksillä, jotka pohjautuvat tietoon.

Webinaari on ilmainen. Tilaisuus on osa Wave-jäsentoimintaa. Calabrio on yksi Wave-jäsenistä sekä Yhteys-konferenssin kumppani.

Puhuja 

Max Mononen on työskennellyt parhaiden asiakaspalvelukeskusten kanssa ympäri mailman ja päässyt näkemään, kokemaan ja muokkaamaan miten parhaat asiakaspalvelukokemukset luodaan. Max on kiinnostunut siitä, miten asiakaspalvelukeskukset saadaan tukemaan asiakkaita parhaalla mahdollisella tavalla, haastamalla perinteiset metodit ja lähestymistavat. Parhaiden työkalujen käyttäminen tarjoaa suuren avun, mutta usein suurimmat voitot saadaan keskittymällä ongelmien juurisyihin ja ratkomalla ne perustuen dataan ja uudellenarvioimalla olemassaolevat prosessit. Max on päivätyönsä ohella tutkinut myös miten taustatyötehtävien automatisointi vaikuttaa asiakaspalvelijoiden työhön ja asiakaspalvelukeskusten resursointiin.

Webinaarin päätteeksi voit varata ajan Maxin kalenterista keskustelulle miten voimme mahdollistaa teidän asiakkaidenne ja työntekijöidenne tyytyväisyyden ja onnistumisen myös tulevaisuudessa.

Calabrio is revolutionizing the way enterprises work remotely and engage their customers with Calabrio ONE®, a unified suite—including call recording, quality management, workforce management, voice-of-the-customer analytics and advanced reporting—that records, captures and analyzes customer interactions to provide a single view of the customer and improve the overall agent and customer experience. 

Calabrio ONE is easy to use, accessible from any location, and empowers management to align activities and resources quickly with the demands of today’s remote-friendly, multichannel customer. The secure platform has a lower total cost of ownership and can be set up and expanded on a public, private or hybrid cloud.

For more information, contact info@Calabrio.com.

https://www.calabrio.com/


Tiedustelut
Laura Hassel, Wave: laura.hassel(at)wakaru.fi

Liity mukaan Wave asiakaspalveluverkoston jäseneksi!
Wave toimii erinomaisen asiakaspalvelun puolesta. Wave-jäsenverkostossa on yli 100 organisaatiota - tulkaa mukaan aktiiviseen verkostoon! Ota yhteyttä Waven liiketoimintajohtaja Timo Keinäseen puh. 040 573 7790 tai timo.keinanen(at)wakaru.fi tai osta suoraan OPPIASTA!

Järjestäjä