Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen

Kesto:1 t
Kieli:suomi
Teknologia:Oppia (GoToWebinar)

8.10.2020

Maksuton webinaari
klo14.00-15.00

Tervetuloa Wave-webinaariin: Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen!

Millaisen kuvan yrityksesi haluaa antaa asiakkaille ja viestitäänkö sen mukaisesti asiakkaille sähköpostitse, tiketeissä ja chatissa?

Tässä webinaarissa asiakaspalvelukouluttaja Benjamin Javne Marckwort Oy:stä kertoo, millainen on asiakaslähtöinen tapa kirjoittaa ja kuinka kehitetään asiakaspalvelulle yhtenäistä tyyliä viestiä asiakkaille.

Webinaarissa käsitellään mm. seuraavia teemoja:

  • Kuinka mielikuvia luodaan kirjoittamalla
  • Miten viestitään tyylikkäästi, selkeästi ja osuvasti
  • Millä tavalla asiakaspalvelun kirjallisia viestintätaitoja voidaan kehittää ja johtaa 

Tilaisuus on osa Wave-jäsentoimintaa ja ASIAKASPALVALVELUVIIKON 2020 -ohjelmaa. 

Puhujana Benjamin Javne, KTM

  • Kokenut ja pidetty kouluttaja, jolla on yli 10 vuoden kokemus
    asiakaspalvelijoiden kouluttamisesta ja asiakaspalvelun kehittämisestä.
  • Erikoisosaamisena kirjallinen asiakaspalvelu, asiakaspalvelun laatu
    ja sen tutkimusmenetelmät
  • Pitkä kokemus asiakaspalvelun kehittämisestä eri alojen organisaatioissa.
  • Kirjoittanut ”Sujuvaa asiakaspalvelua sähköpostitse” -kirjan.
     

Tulossa myös valmennus webinaarin aiheesta
Katso myös tuleva Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen -valmennus!

Tiedustelut
Laura Hassel, Wave: laura.hassel(at)wakaru.fi

Liity mukaan Wave asiakaspalveluverkoston jäseneksi!
Wave toimii erinomaisen asiakaspalvelun puolesta. Wave-jäsenverkostossa on yli 100 organisaatiota - tulkaa mukaan aktiiviseen verkostoon! Ota yhteyttä Waven liiketoimintajohtaja Timo Keinäseen puh. 040 573 7790 tai timo.keinanen(at)wakaru.fi tai osta suoraan OPPIASTA!

Järjestäjä