Tillbaka till webinar-kalendern

Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen

08.10.2020 14:00 - 15:00

Tervetuloa Wave-webinaariin: Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen!

Millaisen kuvan yrityksesi haluaa antaa asiakkaille ja viestitäänkö sen mukaisesti asiakkaille sähköpostitse, tiketeissä ja chatissa?

Tässä webinaarissa asiakaspalvelukouluttaja Benjamin Javne Marckwort Oy:stä kertoo, millainen on asiakaslähtöinen tapa kirjoittaa ja kuinka kehitetään asiakaspalvelulle yhtenäistä tyyliä viestiä asiakkaille.

Webinaarissa käsitellään mm. seuraavia teemoja:

  • Kuinka mielikuvia luodaan kirjoittamalla
  • Miten viestitään tyylikkäästi, selkeästi ja osuvasti
  • Millä tavalla asiakaspalvelun kirjallisia viestintätaitoja voidaan kehittää ja johtaa 

Tilaisuus on osa Wave-jäsentoimintaa ja ASIAKASPALVALVELUVIIKON 2020 -ohjelmaa. 

Puhujana Benjamin Javne, KTM

  • Kokenut ja pidetty kouluttaja, jolla on yli 10 vuoden kokemus
    asiakaspalvelijoiden kouluttamisesta ja asiakaspalvelun kehittämisestä.
  • Erikoisosaamisena kirjallinen asiakaspalvelu, asiakaspalvelun laatu
    ja sen tutkimusmenetelmät
  • Pitkä kokemus asiakaspalvelun kehittämisestä eri alojen organisaatioissa.
  • Kirjoittanut ”Sujuvaa asiakaspalvelua sähköpostitse” -kirjan.
     

Tulossa myös valmennus webinaarin aiheesta
Katso myös tuleva Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen -valmennus!

Tiedustelut
Laura Hassel, Wave: laura.hassel(at)wakaru.fi

Liity mukaan Wave asiakaspalveluverkoston jäseneksi!
Wave toimii erinomaisen asiakaspalvelun puolesta. Wave-jäsenverkostossa on yli 100 organisaatiota - tulkaa mukaan aktiiviseen verkostoon! Ota yhteyttä Waven liiketoimintajohtaja Timo Keinäseen puh. 040 573 7790 tai timo.keinanen(at)wakaru.fi tai osta suoraan OPPIASTA!

för att se inspelningen av detta webinar
Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen
08.10.2020 14:00 - 15:00

Mer information
laura.hassel@wakaru.fi
0505339982

Leverantörer

product search