Webinaarikalenteriin

Wave-webinaari: Vuoden Service Desk -kilpailu

12.03.2021 09:00 - 10:00

Tervetuloa Wave-webinaariin tutustumaan Vuoden Service Desk -kilpailuun!

Tässä webinaarissa saat vastauksia kysymyksiin: mikä on toiminnankehittämisen kilpailu, mitä kilpailu tarjoaa osallistujalle sekä ketkä voivat osallistua.

Tämän maksuttoman webinaarin jälkeen tiedät, miksi myös teidän asiakaspalveluyksikön kannattaa ottaa osaa Vuoden Service Desk 2021 -kilpailuun!

Webinaarissa esitellään Vuoden Service Desk -kilpailu. Kilpailu sisältää itsearvioinnin sekä finalisteille auditoijien toteuttaman auditoinnin. Puhumassa on kilpailun pääauditoija Petri "Paavo" Väyryinen, Wakaru Oy

Vuoden Service Desk -tittelistä kisaavat Suomen service desk -tiimit!

Kisaan voivat osallistua yksityisen tai julkisen sektorin organisaatiot, niin isot kuin pienet yksiköt. Kilpailussa on yksi sarja. Arvioinnissa huomioidaan yksikön koko, toiminnan luonne ja sen luomat tarpeet. Arviointiin on Kansainvälisen HDI-tukipalvelustandardin (The HDI Support Center Standard) lisäksi sisällytetty ITILiä eli IT -palvelunhallinnan parhaita käytäntöjä sekä soveltuvia osia ISO/IEC 20000 -standardista.

Kokemuksia kilpailusta

Vuoden Service Desk 2020: Telia Katso voittajahaastattelu
Vuoden Service Desk 2019: Netox Katso voittajahaastattelu / Lue vuosi voiton jälkeen blogi
Vuoden Service Desk 2018: Inmics Katso videohaastattelu /  Lue voittajajulkistus / Lue vuosi voiton jälkeen -blogi
Vuoden Service Desk 2017: Cinia Katso voittajahaastattelu /  Lue voittajajulkistus / Lue vuosi voiton jälkeen -blogi
Vuoden Service Desk 2016: Fujitsu Lue Vuosi voiton jälkeen -blogi

Puhujana: Petri ”Paavo” Väyrynen, pääarvioija & valmentaja, sarjayrittäjä, Wakaru
Paavo on valmentaja, business coach ja johdon työnohjaaja, joka innostuu uuden oppimisesta ja opettamisesta. Kotona, töissä ja vapaa-ajalla. Pitkän kansainvälisen uran aikana hän on ollut johtotehtävissä eri kokoisissa ICT-alan yrityksissä. Palvelujohtamisesta kokemusta on useamman vuosikymmenen ajalta ja vahvuuksia ovat erityisesti asiantuntijatyön johtaminen, modernit johtamismenetelmät digitalisoituvassa maailmassa ja ratkaisukeskeinen ihmisläheinen johtaminen.

HUOM! Webinaari on mahdollista katsoa myös jälkitallenteena, jos et pääse mukaan live-lähetykseen. Muista rekisteröityä ensin Oppia.fin käyttäjäksi.

Tiedustelut
Laura Hassel, Wave: laura.hassel(at)wakaru.fi

Liity mukaan Wave asiakaspalveluverkoston jäseneksi!
Wave toimii erinomaisen asiakaspalvelun puolesta. Wave-jäsenverkostossa on yli 100 organisaatiota - tulkaa mukaan aktiiviseen verkostoon! Ota yhteyttä Waven liiketoimintajohtaja Timo Keinäseen puh. 040 573 7790 tai timo.keinanen(at)wakaru.fi tai osta suoraan Oppiasta!

Wave-webinaari: Vuoden Service Desk -kilpailu
1.00 Kpl
Wave-webinaari: Vuoden Service Desk -kilpailu toiminnakehittämisessä
0,00 €
+ alv. 24%.
Wave-webinaari: Vuoden Service Desk -kilpailu
12.03.2021 09:00 - 10:00

Lisätietoja
laura.hassel@wakaru.fi
0505339982