Mitä tehdä, kun asiakaspalvelijat eivät koe työtään merkityksellisenä?

Kesto:1 t
Kieli:suomi
Teknologia:Oppia (GoToWebinar)

6.10.2020

Maksuton webinaari
klo10.30-11.30

Tervetuloa Wave-webinaariin: Mitä tehdä, kun asiakaspalvelijat eivät koe työtään merkityksellisenä?

Kun asiakaspalvelija hukkaa oman työnsä merkityksellisyyden, on sillä suora vaikutus asiakaspalvelun tehokkuuteen, asiakaskokemukseen ja pahimmassa tapauksessa koko työilmapiirin latistumiseen. Kerromme konkreettiset keinot, kuinka esimiehet ja johto voivat pitää huolta siitä, että asiakaspalvelijat ymmärtävät oman työnsä merkityksellisyyden.

Tilaisuus on osa Wave-jäsentoimintaa ja ASIAKASPALVALVELUVIIKON 2020 -ohjelmaa. 

Ville Mikkonen
Ville on myynnin sekä asiakaspalvelualan ammattilainen. Hän on toiminut contact center alalla jo yli 17 vuotta, aina asiakaspalvelijasta johtoryhmään saakka. Viimeiset kolme vuotta Ville on toiminut yrittäjänä sekä toimitusjohtajana QualityDeskin parissa.

Sakari Taitonen
Sakarilla on 15 vuoden kokemus contact center alalta. Hän omaa vahvan kokemuksen tulosten analysoinnista sekä muutosten viemisestä organisaatioon. Erikoistunut myyntitiimien johtamiseen ja valmentamiseen.

QualityDesk auttaa niin pieniä, kuin suuriakin organisaatioita henkilöstön valmentamisessa sekä myynti- ja asiakaspalveluiden kehittämisessä. Tarjoamme lisäksi erilaisia auditointiratkaisuja muun muassa myynnin ja asiakaspalvelun osalta. Tavoitteenamme on parantaa organisaatioiden työntekijätyytyväisyyttä, sekä auttaa strategian mukaisten tavoitteiden saavuttamisessa! Lue lisää!

Tiedustelut
Laura Hassel, Wave: laura.hassel(at)wakaru.fi

Liity mukaan Wave asiakaspalveluverkoston jäseneksi!
Wave toimii erinomaisen asiakaspalvelun puolesta. Wave-jäsenverkostossa on yli 100 organisaatiota - tulkaa mukaan aktiiviseen verkostoon!
Ota yhteyttä Waven liiketoimintajohtaja Timo Keinäseen puh. 040 573 7790 tai timo.keinanen(at)wakaru.fi tai osta suoraan OPPIASTA!

Järjestäjä