Wave-webinaari: Omnikanavaisuus - Asiakaskokemuksen uusi standardi

Kesto:1 t
Kieli:suomi
Teknologia:Muu teknologia (muu)

1.10.2020

Maksuton webinaari
klo9.00-10.00

Wave järjestää webinaarin lokakuun alussa: Omnikanavaisuus - asiakaskokemuksen uusi standardi.

Webinaarissa puhujina ovat Customer Sucess Director Kim Hiekkanen, Novellus sekä Vice President Esa-Matti Karine, Surveypal

Ohjelma

9.00 Avaus ja tervetuloasanat 
Timo Keinänen, Wave

9.05 Omnikanavainen asiakaskokemusalusta - Taklaa monikanavaisuuden haasteet

Saumaton asiakaskokemus edellyttää omnikanavaisuutta. Omnikanavaisuudesta on kyse silloin kun monikanavaisuudesta on edetty tasolle, jossa myös eri kanavat ovat yhteydessä toisiinsa. Selkeämpää, tehokkaampaa ja parempaa asiakaskommunikaatiota.

On todella haastavaa hallita kaikkea asiakaskommunikaatiota lukuisissa eri kanavissa, ilman kunnollista alustaa, joka yhdistää työn kaiken yhteen näkymään. Asiakaskokemusalusta selkiyttää asiakaskommunikaatiota. Se yhdistää eri kanavissa käydyt keskustelut yhden viitekehyksen avulla samaan näkymään. Kaikki tieto kerätään yhteen ja yrityksen on helppo hoitaa kaikki asiakaskommunikaatio yhdellä työkalulla.

Kim Hiekkanen on yksi Suomen kokeneimmista moni- ja omnikanavaisuuden asiantuntijoista. Hän omaa 15 vuoden kokemuksen asiakaspalvelun eri ratkaisuista ja on ollut kehittämästä satojen organisaatioiden asiakaspalvelua aina startupeista kansainvälisiin brändeihin.

9.30 Erinomaisten palautemallien tunnuspiirteet – yksittäisistä kyselyistä monikanavaiseen kokemuksen hallintaan

Asiakaskokemuksen mittaamisen ja kehittämisen hyödyt jäävät usein vaisuiksi. Palautteen antaminen on hankalaa ja palautetta antanut asiakas ei saa parannusta kokemukseensa. Asiakaspalvelussa kaikkia kanavia ei mitata tai kanavakohtaiset käytännöt ovat hajanaisia.

Miksi näin on ja kuinka tilanteen voi muuttaa? 
Puheenvuorossa tuodaan esiin käytäntöjä ja esimerkkejä Suomesta ja maailmalta siitä, miten erinomainen palauteprosessi saadaan tukemaan monikanavaisen asiakaspalvelun asiakaskokemusta.

Esa-Matti Karine on asiakas- ja henkilöstökokemuksen kehittämisen asiantuntija. Esa-Matti johtaa Surveypalin konsulttitiimiä ja tukee Surveypalin kumppaniorganisaatioita rakentamaan erinomaisia palauteprosesseja Suomen lisäksi muun muassa Chilessä, Yhdysvalloissa, Japanissa, Tanskassa ja Italiassa.

Webinaari on osa Wave-jäsentoimintaa. 

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Liittymislinkki webinaariin
Liittymislinkki webinaariin toimitetaan myöhemmin sähköpostitse.

Tiedustelut
Laura Hassel, Wave: laura.hassel(at)wakaru.fi

Liity mukaan Wave asiakaspalveluverkoston jäseneksi!
Wave toimii erinomaisen asiakaspalvelun puolesta. Wave-jäsenverkostossa on yli 100 organisaatiota - tulkaa mukaan aktiiviseen verkostoon! Ota yhteyttä Waven liiketoimintajohtaja Timo Keinäseen puh. 040 573 7790 tai timo.keinanen(at)wakaru.fi tai osta suoraan OPPIASTA!

Järjestäjä