Webinaari: Lisää myyntiä ja laatua asiakaskohtaamisiin tekoälyn avulla

Kesto:1 t
Kieli:suomi
Teknologia:Oppia (GoToWebinar)

18.8.2021

Maksuton webinaari
klo9.00-10.00

WEBINAARITALLENNE: Lisää myyntiä ja laatua asiakaskohtaamisiin tekoälyn avulla

Tässä Wave-webinaarissa käsittelemme seuraavia asiakaspalvelua sivuavia asioita ja asiakaskohtaamiseen vaikuttavia aiheita: 
 

  • Mitä tekemällä myynnillisyys ja laadukas asiakaskohtaaminen syntyvät puhekanavassa?
  • Paremman tekemisen läpivienti arkeen.
  • Asiakaskohtaamisen ymmärtäminen, mittaaminen ja ohjaaminen - sitä saat mitä pystyt mittaamaan!
  • Koneoppimisen metodit tuloksellisemman vuoropuhelun draiverina ja esimiehen apuna.
  • Teknologia tekee asiakaspalvelijasta arjen sankarin.


Webinaari toteutetaan yhteistyössä Wave-jäsen Monzuunin kanssa. Tervetuloa oppimaan uutta maksuttomaan webinaariimme!

Webinaariasiantuntijana



Risto Pyykkönen, yrittäjä, Monzuun Oy

Risto on pitkään toiminut myynnin ja myynnin johtamisen, asiakaspalvelun ja telemarkkinoinnin sekä muutosjohtamisen parissa. Missiona on tehdä asiakaspalvelun ammattilaisista arjen sankareita.


Yhteistyössä Wave-jäsen:

 

HUOM! Webinaari on mahdollista katsoa myös jälkitallenteena, jos et pääse mukaan live-lähetykseen. Muista rekisteröityä ensin Oppia.fin käyttäjäksi.

Tiedustelut
Laura Hassel, Wave: laura.hassel(at)wakaru.fi

Liity mukaan Wave asiakaspalveluverkoston jäseneksi!
Wave toimii erinomaisen asiakaspalvelun puolesta. Wave-jäsenverkostossa on yli 100 organisaatiota - tulkaa mukaan aktiiviseen verkostoon! Ota yhteyttä Waven liiketoimintajohtaja Timo Keinäseen puh. 040 573 7790 tai timo.keinanen(at)wakaru.fi tai osta suoraan Oppiasta!

Järjestäjä