Wave-webinaari: Seikkaile asiakkaan polulla – ymmärrä paremmin!

Kesto:1 t
Kieli:suomi
Teknologia:Oppia (GoToWebinar 2)

5.5.2021

Maksuton webinaari
klo9.00-10.00

WEBINAARITALLENNE: Seikkaile asiakkaan polulla – ymmärrä paremmin!

Webinaarissa "Seikkaile asiakkaan polulla – ymmärrä paremmin! Asiakaskokemuksen polulla seikkailu - auttaa ymmärtämään asiakasta paremmin" käsitellään asiakkaan ymmärtämistä, asiakkaan polkua ja sen mallintamista sekä oman organisaation ymmärryksen kasvattamista kosketuspisteistä ja asiakaspalautteen kautta. Webinaari toteutetaan yhteistyössä Wave-jäsen Atean kanssa. 

Miksi kannattaa osallistua?

Saat ymmärryksen asiakaskokemuksen ymmärtämisen tarpeellisuudesta. Saat vinkkejä asiakkaan matkan kokoamiseen visuaaliseen muotoon, sillä asiakkaan matkakuvaus helpottaa huomion kiinnittämisen asiakkaille arvoa tuottavaan tekemiseen – läpi organisaation toimintojen ja tiimien.

  • Asiakkaan ymmärtäminen on perusta, jolle kannattava ja pitkäkestoinen liiketoiminta pohjautuu.
  • Keskeinen tapa ymmärtää ”asiakaskokemusta” on mallintaa se visuaaliseen muotoon – silmin havaittavaksi kokonaisuudeksi.
  • Asiakkaan matkan kuvaus auttaa organisaatiota ymmärtämään paremmin asiakkaiden tarpeita ja mahdollisuuksia oman toiminnan ja tarjonnan sovittamiseksi vastaamaan näitä tarpeita.
  • Asiakkaan matka kokoaa eri toiminnoista saatua tietoa ja eri kosketuspisteistä saatua asiakaspalautetta yhteen ketjuun kokonaisuudeksi.
  • Matkan konkreettinen kuvaaminen paljastaa mahdolliset aukkokohdat ja mahdollistaa parempien kysymysten esittämisen tarvittavan kehityksen pohjaksi.

Webinaari on suunnattu sinulle, joka:

  • Haluat ymmärtää asiakkaitasi paremmin aina (erityisesti B2B) ensihetkistä lojaliteettiin.
  • Haluat oivalluttaa organisaatiota ymmärtämään, että se on yhtä vahva kuin sen heikoin lenkki – koskettipa se mitä tahansa roolia tai prosessia.
  • Kaipaat vinkkejä, kuinka jokainen ymmärtäisi oman roolinsa osana kokonaisuutta ja merkityksensä asiakkaan kokemukselle.
  • Mietit, kuinka lähtisit liikenteeseen asiakaskokemuksen mallintamisessa.
  • Kaipaat vahvistusta, ettei elefanttia kannata yrittää syödä kerrallaan vaan pala palalta on erittäin hyvä lähtökohta.
  • Haluat viedä prosessityöskentelyn lähemmäs asiakasta – kiinnittää huomiota asioihin, joilla aidosti on arvoa asiakkaille.


Webinaariasiantuntija 

Tiina Mattila, Head of Customer Service Atealta

Minun vastuullani on Atean Asiakaspalvelu - kohtaamiset asiakkaan valitsemissa kanavissa. Olen koko ammatillisen työurani tehnyt töitä prosessien, järjestelmien, ihmisten ja tietojen muodostamien verkostojen parissa tavoitteena yhteisten tavoitteiden saavuttaminen. Onnistuminen (=tavoitteiden saavuttaminen) edellyttää strategian ymmärtämistä ja sen on oltava osa arkea ja päivittäistä tekemistä – päätöksiä, jotka vievät lähemmäs tavoitetta. Minulla on lähes 15 vuoden kokemus valmentavasta, etäjohtajuudesta rakkaudesta lajiin. Lisäksi toimin yrityksessä strategian sisäisenä valmentajana, CSI Managerina ja asiakaspalauteprosessin omistajana. 

Inspiroidun ihmisten kanssa yhdessä oivaltamisesta ja oppimisesta – mahdollisuudesta tunnistaa tapahtumaketjujen parannuskohteita tavoitteena hyvä henkilöstö- ja asiakaskokemus matkalla kohti strategisia tavoitteita.

Yhteistyössä Wave-jäsen:

Rakennamme Suomea tietotekniikalla 

Atea on Pohjoismaiden ja Baltian johtava it-infrastruktuuritoimittaja, jonka palveluksessa on 7000 työntekijää 84 paikkakunnalla Norjassa, Ruotsissa, Tanskassa, Suomessa, Liettuassa, Latviassa ja Virossa. Olemme toimineet Suomessa yli 30 vuotta, ja meillä on 450 ammattilaista luomassa joustavia ja tuottavia it-ympäristön ratkaisuja ja palveluja.

Rakennamme tietotekniikalla Suomeen parempaa ja sujuvampaa huomista. Kestävästi ja eettisesti, ympäristöstä ja yhteiskunnasta huolta kantaen. Lue lisää!


HUOM! Webinaari on mahdollista katsoa myös jälkitallenteena, jos et pääse mukaan live-lähetykseen. Muista rekisteröityä ensin Oppia.fin käyttäjäksi.

Tiedustelut
Laura Hassel, Wave: laura.hassel(at)wakaru.fi

Liity mukaan Wave asiakaspalveluverkoston jäseneksi!
Wave toimii erinomaisen asiakaspalvelun puolesta. Wave-jäsenverkostossa on yli 100 organisaatiota - tulkaa mukaan aktiiviseen verkostoon! Ota yhteyttä Waven liiketoimintajohtaja Timo Keinäseen puh. 040 573 7790 tai timo.keinanen(at)wakaru.fi tai osta suoraan Oppiasta!

Järjestäjä