Webinaarikalenteriin

Hyödynnätkö asiakaspalveluun tulevan datan liiketoiminnassa?

24.11.2021 09:00 - 10:00

Tervetuloa webinaariin: Hyödynnätkö asiakaspalveluun tulevan datan liiketoiminnassa? 

Liikevaihtoa, tehokuutta ja säästöä tekoälyn tuottamalla ymmärryksellä asiakaspalveludatasta

Asiakaspalveluun tulevien puheluiden, emailien ja chatin sisältöanalytiikka on yksi suurimmista hyödyntämättömistä tietovarannoista. Kyseessä on aarrearkku, jonka päällä yritykset istuvat ymmärtämättä sen arvoa.  

Tässä webinaarissa käymme esimerkein lävitse, miten tekoäly voi nyt ja tulevaisuudessa tuottaa reaaliaikaiset ja oleelliset löydökset asiakasdatastasi. Miten yrityksen liiketoimintaa ja asiakaspalvelun kehittämistä voidaan ohjata suoraan asiakaskommunikaatiosta nostettavalla informaatiolla. Webinaarissa on mukana case-esimerkkinä Ensin Palvelut Oy.

Webinaari toteutetaan yhteistyössä Wave-jäsen Aiwo Digitalin ja Ensin Palvelut Oy:n kanssa.

Ohjelma

Tässä webinaarissa käymme esimerkein lävitse:

  • Miten tekoäly voi nyt ja tulevaisuudessa tuottaa reaaliaikaiset ja oleelliset löydökset asiakasdatastasi?
  • Miten yrityksen liiketoimintaa ja asiakaspalvelun kehittämistä voidaan ohjata suoraan asiakaskommunikaatiosta nostettavalla informaatiolla? 
     

Kenelle webinaari soveltuu? 

Webinaari on suunnattu asiakaspalvelutiimien vetäjille, liiketoimintajohdolle, palvelu- ja tuotevastaaville.

Lämpimästi tervetuloa mukaan webinaariin!

Webinaariasiantuntijat

Tommi Tallgren 

Yli kahdenkymmenen vuoden kokemus kansainvälisestä asiakasrajapinnassa toimimisesta. Auttaa edelläkävijöitä asiakaskokemuksella johtamiseen Aiwo CX työkalun avulla.  

Marika Ilmola

Ensin Palvelut Oy:n asiakaskokemuksesta vastaava johtaja.

Yhteistyössä Wave-jäsen:


Aiwon CX työkalu auttaa isoja B2C yrityksiä johtamaan liiketoimintaa asiakasdatasta analysoitujen löydösten avulla. Uniikki tekoälyllä toimitettu reaaliaikainen analyysi näyttää oleelliset ongelmakohdat, hiljaset signaalit ja juurisyyt. Ei IT-projektia, Ei konsultointia, vaan täysin automaattiset raportit käyttöliittymästä tai suoran emailiiisi. Asiakkaina SaaS palvelulle mm MTV, Fennia, Stockmann, Ensin, Foxtel ... Lue lisää!

Ensin Palvelut on energia- ja infrayhtiöiden palvelukumppani, joka vastaa asiakasyhtiöidensä noin 800 000 asiakkaan palvelusta Suomessa. Hyödynnämme tekoälyä asiakaskokemuksen johtamisessa, kehittämisessä sekä tehokkuuden maksimoimisessa. Lue lisää!

HUOM! Webinaari on mahdollista katsoa myös jälkitallenteena, jos et pääse mukaan live-lähetykseen. Muista rekisteröityä ensin Oppia.fin käyttäjäksi.

Tiedustelut
Laura Hassel, Wave: laura.hassel(at)wakaru.fi

Liity mukaan Wave asiakaspalveluverkoston jäseneksi!
Wave toimii erinomaisen asiakaspalvelun puolesta. WAVE-JÄSENVERKOSTOSSA on yli 100 organisaatiota - tulkaa mukaan aktiiviseen verkostoon! Ota yhteyttä Waven liiketoimintajohtaja Timo Keinäseen puh. 040 573 7790 tai timo.keinanen(at)wakaru.fi tai osta suoraan OPPIASTA!

katsoaksesi webinaarin tallenteen.
Hyödynnätkö asiakaspalveluun tulevan datan liiketoiminnassa?
24.11.2021 09:00 - 10:00

Lisätietoja
laura.hassel@wakaru.fi
0505339982