Asiakaspalvelukanavien hallinnointi ja reititys nykyaikaisin keinoin

Kesto:1 t
Kieli:suomi
Teknologia:Oppia (GoToWebinar)

8.10.2020

Maksuton webinaari
klo9.00-10.00

Lämpimästi tervetuloa Asiakaspalvelukanavien hallinnointi ja reititys nykyaikaisin keinoin -webinaariin!

Yhteydenotto- ja asiakaspalvelukanavien monipuolistuessa on yrityksille ja organisaatioille tullut tarve löytää moderneja tapoja hallinnoida ja ohjata sisäistä sekä ulkoista kommunikaatiota. Riittävä tehokkuus ja tavoitettavuus on varmistettava kuitenkaan ylikuormittamatta työntekijöitä.

Moderni reititysteknologia, kanavien hallinnointi ja dialogien datan raportointi tuovat oikein tehtynä ratkaisun tähän haasteeseen.

Webinaarissa tulet näkemään ja kuulemaan, kuinka varmistaa optimaalinen asiakaspalvelun kanavien hallinnointi keskitetysti, kommunikaation reititys modernein keinoin sekä olemassa olevien järjestelmien, kuten CRM ja Office365 Teamsin hyödyntämistä osana kokonaisuutta.

Webinaarin aiheita ovat:  

  • Palvelun laadun varmistaminen keskitetysti palvelukanavasta riippumatta  

  • Usein kysyttyjen kysymysten automatisointi botin avulla vähentäen manuaalista työkuormaa  

  • Yhteydenottojen viisas kontekstuaalinen tunnistus ja ohjaus oikealle asiantuntijalle  

  • Viisaan reitityksen mahdollisuudet CRM/ERP:n, kuormanjaon, osaamisen, tuotekohtaisuuksien ja SLA:n ehdoilla  

  • Esimerkkejä, kuinka Anywhere365-järjestelmällä voidaan parantaa palvelukommunikaatiota  

Tilaisuus on osa Wave-jäsentoimintaa ja ASIAKASPALVALVELUVIIKON 2020 -ohjelmaa. 

Puhujana Oona Kankkunen, Ainia Innovations Oy
Oona auttaa suomalaisia yrityksiä kehittämään asiakaskokemusta ja -palvelua tuomalla heille innovatiivisia ratkaisuja reititysteknologian parista. Palvelukommunikaation laadullistaminen ja tehostaminen niin asiakkaan kuin työntekijänkin näkökulmasta ovat Oonalle merkityksellisiä teemoja.

Ainia Innovations logo
Ainia on palvelukommunikaation ratkaisuja toteuttava yritys, joka yhdistää teknologian ja palveluhallinnan. Autamme yrityksiä digitalisoimaan toimintajärjestelmiään ja palvelukäyttöliittymiään. Kaikki tähtää liiketoiminnan digitalisoitumiseen hallitusti. Vaalimme asiakaslähtöistä asennetta, avoimuutta ja luotettavuutta. Meitä ainialaisia yhdistää ratkaisukeskeisyys, uteliaisuus sekä vahva halu innovoida ja luoda uutta!

Tiedustelut
Laura Hassel, Wave: laura.hassel(at)wakaru.fi

Liity mukaan Wave asiakaspalveluverkoston jäseneksi!
Wave toimii erinomaisen asiakaspalvelun puolesta. Wave-jäsenverkostossa on yli 100 organisaatiota - tulkaa mukaan aktiiviseen verkostoon! Ota yhteyttä Waven liiketoimintajohtaja Timo Keinäseen puh. 040 573 7790 tai timo.keinanen(at)wakaru.fi tai osta suoraan OPPIASTA!

Järjestäjä