Voittava asiakaskokemus BtoB liiketoiminnassa

Kesto:2 t
Kieli:suomi
Teknologia:Oppia (GoToWebinar)

4.2.2021

Maksuton webinaari
klo9.00-11.00

Lämpimästi tervetuloa ItSMF:n webinaariin 4.2.2021, klo 9.00-10.00!

Ohjelma:

  • 08:45-09:00 Kirjautuminen webinaariin
  • 09:00-09:05 ItSMF avaus 
  • 09:05-10:00 Voittava asiakaskokemus BtoB liiketoiminnassa, Tatu Könönen/Bonsky Digital

Viime vuosina nopeimmin nousevia trendejä BtoB-liiketoiminnassa on asiakaskokemuksen ja kuluttajamaisen toiminnan korostuminen. Korona pandemian vaudittamana digitaalinen murros on luonut toimialasta riippumatta uudenlaisen, globaalin kilpailutilanteen, jossa asiakkaan kokemus ratkaisee.

Tule kuuntelemaan käytännön mallien ja esimerkkien avulla, miten asiakkaat osallistava kehitysmalli auttaa yritystä ymmärtämään asiakkaidensa todellisia tarpeita ja kipupisteitä. Asiakkaan todellisen tarpeen tunnistaminen ja digitaalisten palveluiden asiakaslähtöinen kehittäminen mahdollistavat onnistuneen asiakaskokemuksen rakentamisen sekä pysyvän kilpailuedun saavuttamisen.

Puhuja: Tatu Könönen, Partner/Director Customer success, Bonsky Digita

Tatu Könönen on kokenut digitaalisen liiketoiminnan ja asiakaskokemuksen ammattilainen. Tatu on toiminut lähes 20 vuoden aikana niin myynnin, markkinoinnin kuin liiketoiminnan kehittämisen rooleissa eri toimialoilla. Laaja-alaisen kokemuksensa myötä Tatulla on näkemystä vaikuttavasta asiakkaita osallistavasta digitaalisen liiketoiminnan kehittämisestä.

https://www.linkedin.com/in/tatukononen/

Webinaarin tallenne tulee katsottavaksi jälkikäteen.

Järjestäjä