Webinaarikalenteriin

Topaasia-pelisessio: Asiakaskokemuksen kehittäminen

09.10.2020 14:00 - 15:00

Lämpimästi tervetuloa pelaamaan Topaasia-hyötypeliä Asiakaspalvelun johtamisesta!

Tässä istunnossa pelaamme Topaasia -istunnon pienryhmissä aiheella "Asiakaskokemuksen kehittäminen". 

Topaasia on hyötypeli, jonka perusajatuksena on luoda ympäristö, jossa dialogin laatu ja taso nousee, kaikki tulevat nähdyksi ja kuulluksi, muodostetaan yhteinen näkemys ja suunta sekä tarvittaessa toimenpidesuunnitelma.

Lue lisää: TOPAASIA.COM

Sessioon mahtuu 20 nopeinta ilmoittautujaa. Sessio toteutetaan virtuaalisesti Zoom-työkalulla.

Tilaisuus on osa Wave-jäsentoimintaa ja ASIAKASPALVALVELUVIIKON 2020 -ohjelmaa. 
 

Jussi Galla
Jussi on yrittäjä ja toinen Topaasian perustajista. Hän on erityisen kiinnostunut dialogin eli yhdessä ajattelemisen taidon harjoittamisesta ja erilaisista tavoista sen synnyttämiselle. 

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Tiedustelut
Laura Hassel, Wave: laura.hassel(at)wakaru.fi

Liity mukaan Wave asiakaspalveluverkoston jäseneksi!
Ota yhteyttä Waven liiketoimintajohtaja Timo Keinäseen puh. 040 573 7790 tai timo.keinanen(at)wakaru.fi tai osta suoraan OPPIASTA!

Topaasia-pelisessio: Asiakaskokemuksen kehittäminen
1.00 Kpl
Topaasia-pelisessio: Asiakaskokemuksen kehittäminen
0,00 €
+ alv. 24%.
Topaasia-pelisessio: Asiakaskokemuksen kehittäminen
09.10.2020 14:00 - 15:00

Lisätietoja
laura.hassel@wakaru.fi
0505339982