Psykologinen turvallisuus vaikuttaa tapaan kohdata ihminen​​​​​

Kesto:1 t
Kieli:suomi
Teknologia:Oppia (GoToWebinar 3)

5.10.2022

Maksuton webinaari
klo9.00-10.00

Tervetuloa webinaariin: Psykologinen turvallisuus vaikuttaa tapaan kohdata ihminen!

”Olipa huippua palvelua!” Positiivinen asiakaspalaute voi kertoa meille enemmänkin kuin vain hyvistä asiakkaan kohtaamistaidoista. Hyvä meininki paistaa kauas ja organisaation toimiva yhteispeli heijastuu myös asiakasrajapintaan ja muihin sidosryhmiin. Sitomon webinaarissa pohditaan, miten rohkeassa organisaatiossa kohdataan ihminen, oli sitten kyse tiimikaverista tai asiakkaasta.

Tämä webinaari on maksuton ja osa Asiakaspalveluviikon ohjelmaa. Wave järjestää vuosittain Asiakaspalveluviikon, joka nostaa asiakastyön arvostusta ja motivoi alalla toimivia. Samalla se tarjoaa oivan paikan viestiä ja näkyä positiivisesti. Tutustu ASIAKASPALVELUVIIKKOON!

Webinaariasiantuntijat

Sanna Miettinen on johtamisen, organisaatiokäyttäytymisen ja työhyvinvoinnin asiantuntija sekä valmennuskonsultti. Työssään Sanna tukee ja auttaa ihmisiä, tiimejä sekä organisaatioita saavuttamaan parhaan mahdollisen potentiaalinsa olosuhteista riippumatta.

Kristiina Aatsinki on yrittäjätaustainen kansainvälisen kaupan ja kulttuurin ammattilainen. Hänen vahvuuksiaan ovat asiakasymmärrys, kuunteleminen sekä yhteistyötaidot. Hän näkee asioissa aina itseään laajemman kokonaiskuvan. Kristiinan reaktionopeus, ihmistaidot ja luova kriisinhallintakyky tekevät hänestä korvaamattoman rinnalla kulkijan työelämän intensiivisissä kehitysprosesseissa.

Liity mukaan Wave asiakaspalveluverkoston jäseneksi!

WAVE on asiakaspalvelun ammatillinen verkosto. Waven yli 100 jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää asiakaspalvelua. Wave tarjoaa asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan verkoston, kilpailuja (Vuoden asiakaspalvelu ja henkilökilpailu), koulutuksia, yritysvierailuja sekä ammattilaistapahtumia. ​​​​​Jäsenyys on ostettavissa suoraan Oppiasta!

Järjestäjä