Organisaatiokilpailuiden voittajajulkistukset

Kesto:1 t
Kieli:suomi
Teknologia:Oppia (GoToWebinar)

9.12.2021

Maksuton webinaari
klo9.00-10.00

WEBINAARITALLENNE: Uudistuvan asiakaspalvelun laatutekijät ja ohjaamismallit ja organisaatiokilpailuiden voittajajulkistukset

Tilaisuudessa kuulet ajankohtaisen alustuksen ja sen jälkeen julkistamme tuoreet Vuoden asiakaspalvelu - ja Vuoden Service Desk -kilpailuiden voittajat. Viime vuonna palkinnot vastaanottivat Telian ja Fortumin tiimit. Tervetuloa mukaan kuuntelemaan, mitkä organisaatiot ylsivät voittokorokkeelle tänä vuonna ja mitkä ovat kisaajien päällimmäiset tunnelmat.

Tilaisuuden aluksi järjestämme lyhyen ajankohtaisen alustuksen asiakaspalvelun parista. Kohokohtana on vuoden voittajajulkistukset perusteluiden kera. Voittajat ovat tunnetusti panostaneet palveluun menestyksekkäästi ja kehittäneet toimintaa vastaamaan nykyhetken ja tulevaisuuden haasteisiin.

Kutsumme Vuoden voittajat puhumaan ja esittelemään voittajatiimin toimintaa tarkemmin Total Experience Yhteys-konferenssiin 2.2.2022.

Tilaisuuden ajankohtainen alustus: Uudistuvan asiakaspalvelun laatutekijät ja ohjaamismallit

”Yksi päivä se vaan tapahtui. Asiakaspalvelupäällikkö sanoi, että ensi kuussa ruvetaan sitten porukalla myymään!”
| Elina Soukola, Prakto 

Uudet asiointitavat, erityisesti ahkerat botit, muuttavat henkilöavusteisen asiakaspalvelutyön luonnetta, tarpeita ja osaamisvaatimuksia. Henkilöavusteisilta asiakaskohtaamisilta odotetaan lisäarvon tuottamista ja myynnillisyyttä. Asiakasneuvojat syventävät roolejaan asiantuntijoina, tiedon kuratoijina ja selkeyttäjinä. Digitukeakin pitäisi kohtaamisessa antaa ja varmistaa, että jatkossa asiakas ei enää soita, vaan osaa keskustella botin kanssa tai hoitaa asiansa sähköisissä itsepalvelukanavissa. Työn muutos on monelle innostava ajatus! Toisille taas ei sitten ollenkaan.

Alustuksessa nostetaan esiin sellaisia työn laatutekijöitä ja asiakaspalvelun ohjaamismalleja, joihin kannattaa uudistuvan asiakaspalvelutyön näkökulmasta panostaa. Pääset peilaamaan oman organisaatiosi käytäntöjä, ja saat vinkkejä, miten tuet asiakaspalvelussa hyvää työpäiväkokemusta ja mahdollistat työssä onnistumista uudistusten keskellä!

Asiantuntijat

Timo Keinänen, liiketoimintajohtaja, Wave

Elina Soukola, Vuoden asiakaspalvelu -kilpailun pääarvioija, Kehittämistoimisto Prakto

Petri ”Paavo” Väyrynen, Vuoden Service Desk -kilpailun pääarvioija & valmentaja, sarjayrittäjä, Wakaru

Ella Lopperi, Vuoden Service Desk -kilpailun arvioija, palvelupäällikkö & Service Centerin vetäjä, Gofore

Liity mukaan Wave asiakaspalveluverkoston jäseneksi!

WAVE on asiakaspalvelun ammatillinen verkosto. Waven yli 100 jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää asiakaspalvelua. Wave tarjoaa asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan verkoston, kilpailuja (Vuoden asiakaspalvelu ja henkilökilpailu), koulutuksia, yritysvierailuja sekä ammattilaistapahtumia. ​​​​​Jäsenyys on ostettavissa suoraan Oppiasta!

Järjestäjä