Webinaarikalenteriin

WEBINAARI: Työ digitaalisessa asiakaspalvelussa

05.10.2018 10:30 - 11:30

Millaista on työskennellä monikanavaisessa asiakaspalveluympäristössä, jossa työkaveri saattaa istua jopa tuhansien kilometrien päässä?

Työ Moment Makerina, asiakasneuvojana, on hektistä, palvelukanavia on useita, työajat ovat vaihtelevat (24/7), kielitaitoa vaaditaan ja tämän lisäksi asiakasyrityksiä on Contact Centerissä satoja. Miten tällainen paletti pysyy kasassa?

Webinaarissa kuulet vastaukset mm. seuraaviin kysymyksiin:

  • Miksi Moment Groupissa ei käytetä vuokratyövoimaa?
  • Millaista on työskennellä ulkoistetussa chat-asiakaspalvelussa?
  • Mitä taitoja digitaalisessa asiakaspalvelutyössä tarvitaan?
  • Miten Moment Maker pitää huumoria yllä paineen alla?
  • Mitä Moment Spirit on?

Webinaari on tarkoitettu kaikille asiakaspalvelutyötä tekeville, työstä kiinnostuneille ja myös yritysjohdolle.

Toivomme kysymyksiä jo etukäteen ja kysymyksiä on toki mahdollista laittaa vielä webinaarin aikanakin. Lähetä kysymykset annika.strand@momentgroup.fi. Kiitos!

Aikataulu:

10:20 – 10:30 Webinaariin liittyminen
10:30 – 11:00 Esitys: Työ digitaalisessa asiakaspalvelussa, käytännön kokemuksia ja Moment Spirit (Paula Saarinen ja Heini Oksanen)
11:00 – 11:10 Kysymykset ja vastaukset

Puhujat 




Heini 
on toiminut loppumetreillä olevien opintojensa lisäksi vuoden verran Moment Spirit Managerina. Työssään hän vastaa mm. työntekijäkokemuksesta ja sen kehittämisestä. Lue lisää tästä: https://momentgroup.fi/moment-spirit-manager-heini-kehittaa-tyontekijakokemusta/




Paula
on toiminut Moment Groupissa sekä puhelin- että chat-asiakaspalvelussa. Tutustu Paulan työhön etukäteen lukemalla blogipostaus.

Webinaari on osa asiakaspalveluviikon webinaaritarjontaa. Lue lisää www.asiakaspalveluviikko.fi

HUOM! Webinaarin katsomiseen jälkikäteen tarvitset BrightTalk-palvelun tunnukset. Webinaariin ilmoittautuminen ennen webinaaria luo sinulle tunnukset automaattisesti. Webinaaritallenteen katsomiseen ilmoittautuminen jälkikäteen ei luo BrightTalk tunnusta, mutta voit luoda itsellesi sellaisen kun Oppia.fi opastaa sinut oikeaan tallenteeseen.

katsoaksesi webinaarin tallenteen.
WEBINAARI: Työ digitaalisessa asiakaspalvelussa
05.10.2018 10:30 - 11:30

Lisätietoja


Järjestäjät