Miksi Omnikanavaisuus on asiakaspalvelussa tärkeämpää kuin koskaan?

Kesto:45 min
Kieli:suomi
Teknologia:Oppia (GoToWebinar 3)

16.12.2020

Maksuton webinaari
klo14.00-14.45

WEBINAARITALLENNE: Miksi Omnikanavaisuus on asiakaspalvelussa tärkeämpää kuin koskaan?

Tiesitkö, että 66% asiakkaista on yhteydessä yrityksiin vähintään kolmessa kanavassa, ja 75% odottaa yritysten tietävän asiakashistoriansa?

Tervetuloa webinaariimme, jossa saat ainutlaatuisen mahdollisuuden nähdä ja kuulla miten kotimainen LeadDesk on päätynyt ratkaisemaan monikanavaisen asiakaspalvelun haasteet uuden Omni-käyttöliittymänsä avulla.

LeadDeskin toimitusjohtaja Olli Nokso-Koivisto kertoo omista havainnoistaan omnikanavaisen asiakaspalvelun merkityksen kasvusta Euroopassa ja miten asiakaspalvelut voivat pysyä trendien edellä.

Tämän jälkeen asiantuntijapaneeli keskustelee kanavariippumattoman asiakaspalvelukokemuksen merkityksestä ja agentin työtehon kasvattamisesta siirtyessä tiketeistä dialogiin.

Lopuksi pidämme lyhyen demon LeadDeskin uudesta Omni käyttöliittymästä.

Webinaarin aiheita:

  • Keynote: Miksi omnikanavaisuus on tärkeämpää kuin koskaan
  • Omnikanavaisuuden merkitys asiakaspalveluun
  • LeadDeskin uuden käyttöliittymän demo

 

Puhujat



Puhujana Olli Nokso-Koivisto, LeadDesk Oyj
Olli Nokso-Koivisto on toiminut LeadDeskin toimitusjohtajana jo vuodesta 2013 lähtien ja nähnyt ensikädessä myynnin ja asiakaspalvelun muuttuvat tarpeet Euroopassa.

Panelistina Heidi Suurhasko, Customer Service Manager, Puuilo
"Olen Heidi Suurhasko ja toiminut yli 10 vuotta pienien sekä isojen asiakaspalveluympäristöjen parissa ja kehittänyt niiden prosesseja ja toimintaa.Operatiivisen asiakaspalvelutyöskentelyn ymmärtäminen, toimialojen tunteminen sekä asiakasvaatimusten tiedostaminen auttaa päivittäisessä tekemisessä paljon. Asiakaskontaktien juurisyiden selvittäminen sekä niistä seuraavat prosessikehitykset ovat askelia, joilla parannetaan asiakaskokemusta yhdessä tekniikan kanssa. Koen että vahvuuteni on juurikin siinä, miten asiat viedään seuraavalle tasolle ja näin tehostetaan resurssien käyttöä vastaamaan tarvetta, joka asiakkailta sekä yritykseltä tulee.”

 

LeadDesk on Pohjoismaiden johtava SaaS-pohjaisten Contact Center -ohjelmistojen tarjoaja. LeadDeskin helppokäyttöisen järjestelmän avulla autamme yrityksiä myymään enemmän ja palvelemaan asiakkaitaan paremmin. LeadDesk on jo yli 1000 yrityksen ja 10000 agentin käytössä ympäri Euroopan. Lue lisää!

HUOM! Webinaari on mahdollista katsoa myös jälkitallenteena, jos et pääse mukaan live-lähetykseen. Muista rekisteröityä ensin Oppia.fin käyttäjäksi.

Tiedustelut
Laura Hassel, Wave: laura.hassel(at)wakaru.fi

Liity mukaan Wave asiakaspalveluverkoston jäseneksi!
Wave toimii erinomaisen asiakaspalvelun puolesta. WAVE-JÄSENVERKOSTOSSA on yli 100 organisaatiota - tulkaa mukaan aktiiviseen verkostoon! Ota yhteyttä Waven liiketoimintajohtaja Timo Keinäseen puh. 040 573 7790 tai timo.keinanen(at)wakaru.fi tai osta suoraan OPPIASTA!

Järjestäjä