Kuinka leivotaan paras palveluhallinnan asiakaskokemuskakku?

Kesto:1 t
Kieli:suomi
Teknologia:Oppia (GoToWebinar 2)

28.4.2021

Maksuton webinaari
klo9.00-10.00

Lämpimästi tervetuloa ItSMF:n webinaariin 28.4.2021, klo 9.00-10.00!

Ohjelma:

  • 08:45-09:00 Kirjautuminen webinaariin
  • 09:00-09:05 ItSMF avaus 
  • 09:05-10:00 Kuinka leivotaan paras palveluhallinnan asiakaskokemuskakku? Milla Kuosmanen/Efecte Finland Oy

Miten hyvä asiakaskokemus leivotaan? Sinulla voi olla parhaat raaka-aineet, viimeisimmät kodinkoneet ja hyväksi todetut reseptit, mutta silti asiakkaan paras makuelämys jää saavuttamatta. Miksi? Esityksessä käydään läpi mitkä elementit on hyvä huomioida parasta asiakaskokemusta luotaessa ja miten tuotokset tarjoillaan asiakkaalle oikealla tavalla.

Puhuja: Milla Kuosmanen, Senior Advisor, Efecte Finland Oy 

Milla Kuosmanen on pitkän linjan palveluhallinnan ammattilainen, jonka suurin motivaattori työelämässä on asiakaskokemuksen jatkuva kehittäminen. Milla työskentelee Efectellä asiakaskonsultoinnissa, auttaen asiakkaita onnistumaan parhaalla mahdollisella tavalla palveluhallinnan kehittämisessä.

https://www.linkedin.com/in/millakuosmanen/

 

Webinaarin tallenne tulee katsottavaksi jälkikäteen.

Järjestäjä