WEBINAARI: Asiantuntija myyjänä

Kesto:45 min
Kieli:suomi
Teknologia:Oppia (GoToWebinar)

19.3.2019

Maksuton webinaari
klo10.00-10.45

Asiantuntija, olet organisaatiosi paras myyjä. Oletko todella?

Asiantuntijan panos asiakkuuden hoitamisessa on mittava. Asiantuntija rakentaa työllään luottamuksen palveluihin ja synnyttää toimivan vuorovaikutuksen toimijan ja asiakkaan välillä. Asiantuntijan tehtäviin osana toimenkuvaa kuuluu lähes aina lisämyynti, mutta se harvoin koetaan mielekkääksi, joten tarvitaan ymmärrystä ja uudenlaista osaamista. Näin myynnistä tulee luontevaa, mielekästä ja helposti onnistuvaa. Asiantuntijan asiakas voi olla sisäinen tai ulkoinen, mutta samat lainalaisuuden pätevät.

Webinaarissa käsitellään miten kehitytään asiantuntijaksi, joka osaa vastata asiakkaan tarpeisiin.

Kaikki asiakkaat ovat ihmisiä. Kaikki työntekijät ovat ihmisiä. Jos et ymmärrä ihmisiä, et ymmärrä bisnestä.

Webinaarin pitäjä Tuija Aro on kokenut johtamisen ja esimiestyön valmentaja. Motivaatiotarpeiden ymmärtäminen ja niiden kautta johtaminen on ollut Tuijan vahvaa valmennustekemistä vuosien ajan – kokemus on hionnut monipuolista liiketoimintaosaamista, joka yhdistyy laajaan tietoon psykologiasta. Tuija valmentaa esimerkeillä, selkästi ja silti vauhdikkaan mukaansatempaavasti varmistaen, että jokainen osallistuja saa työkaluja oman johtamistyönsä kehittämiseen samalla, kun oivaltaa itsensä johtamisestakin aivan uusia asioita.

Valmennuksessa asioihin perehdytään syvemmin, mutta jo webinaarissa käsitellään seuraavia teemoja:

  • Saat konkreettisia arjen työkaluja ja keinoja toimia onnistuneesti asiakasrajapinnassa
  • Opit nostamaan luontevasti asiakastyytyväisyyttä
  • Opit johtamaan asiakkuutta
  • Asiantuntijuudestasi tulee kilpailuetu
  • Opit kohtaamaan asiakkaan ja toimimaan vuorovaikutuksessa luottamusta lujittaen

Webinaarin ja valmennuksen jälkeen:

  • Saat aikaan lisäarvon kokemuksen asiakkaalle
  • Pysyt luontevasti ja järkevästi toteuttamaan lisämyyntiä 
  • Opit johtamaan asiakkuutta asiantuntijatehtävän näkökulmasta
  • Osaat pohtia asiakkaan asemaa ja tarjota kehitysideoita
  • Saat varmuutta proaktiiviseen toimintaan asiakkaan kanssa
  • Ymmärrät mistä elementeistä asiakastyytyväisyys rakennetaan ja ylläpidetään
  • Pystyt nostamaan asiakastyytyväisyyttä

Osallistu ilmaiseen webinaariin ja ota selvää miten otat myynnin luontevaksi ja stressittömäksi osaksi jokapäiväistä työtäsi.

 

Katso Completon tulevat koulutukset Oppia.fi - Oppimisen verkkokaupan kurssikalenterista!

---

Kuuntele pidetty webinaari jälkitallenteena!

Ohjeet tallenteen katsomiseen:

1. (Jos et ole aiemmin vielä rekisteröitynyt Oppian käyttäjäksi) luo käyttäjätunnus OPPIA.FI – Oppimisen verkkokauppaan WWW.OPPIA.FI
2. Kirjaudu sisään Oppiaan
3. Rullaa webinaarisivun alalaitaan ja klikkaa kohdasta ”Katso tallenne”
4. Ohjaudut BrightTalk-palveluun, jota Oppia käyttää tallenteen julkaisuun
5. Luo käyttäjätunnus BrighTalkiin sivun oikean laidan lomakkeen avulla
6. Tämän jälkeen pääset käynnistämään webinaaritallenteen

Kysy tarvittaessa lisäohjeita Oppia Chatista.

Järjestäjä