WEBINAARI: 10 vinkkiä - miten parannan asiakasviestintääni

Kesto:45 min
Kieli:suomi
Teknologia:Oppia (GoToWebinar)

26.9.2017

Maksuton webinaari
klo9.00-9.45

Tämä reilun puolen tunnin webinaari tarjoaa 10 vinkkiä oman viestintäsi parantamiseen. Tietoisku on tarkoitettu kaikille meille, jotka saamme olla usein yhteydessä asiakkaisiimme: vastata kyselyihin, lähettää tiedotteita, ottaa yhteyttä tarpeen vaatiessa tai muuten vaan seurustella heidän kanssaan. Lajeina ovat tutut välineet: puhelin, sähköposti ja pikaviestimet (kuten chat, Skype ja vastaavat) sekä ihan perinteinen esityksen pito. Jos olet lähiaikoina miettinyt, miten sinä voisit kehittää omaa viestintääsi, kannattaa liittyä mukaan kuuntelemaan. Tiiviistä paketista tarttuu ehkä muutamakin vinkki omaan arkiseen työhön. Mukana myös pari esimerkkiä aidosta elämästä.

Aikataulu
8:45 - 9:00 Kirjautuminen webinaariin sähköpostilla tulleen linkin kautta
9:00 - 9:05 Lari Peltoniemi kertoo päivän puhujasta
9:05 - 9:35 Marko Uusitalon puheenvuoro
9:35 - 9:45 Aikaa kysymyksille

Puhuja



Marko Uusitalolla on 20 vuoden kokemus kouluttamisesta eri aloilla. Uusitalo on valmentanut muun muassa viestintää, kirjoittamista, asiakaspalvelua, vuorovaikutteisuutta ja sosiaalista mediaa. Tällä hetkellä Uusitalo tekee pääasiassa chat-, kirjoittamis- ja service desk agentin peruskoulutusta. Lisäksi hän tekee kirjoitus- ja käännöstöitä. 

Lue Uusitalon blogikirjoituksia:

10 tapaa saada asiakkaat kiukkuisiksi kirjoittamalla

Miksi chat tökkii agentin käsissä?
 

HUOM! Webinaari on mahdollista katsoa myös jälkitallenteena, jos et pääse mukaan live-lähetykseen. Suosittelemme rekisteröitymistä ensin Oppia.fin käyttäjäksi. Jälkitallenteen katsomiseen tarvitset myös BrightTalk-palvelun tunnukset. Webinaariin ilmoittautuminen ennen webinaaria luo sinulle tunnukset automaattisesti. Jos et ilmoittautunut live-lähetykseen, voit yhä luoda BrightTalk-tunnuksen jälkitallenteen katsomiseen seuraamalla Oppia.fin antamia ohjeita.

Järjestäjä