Botit ja automaatio – palvelukokemuksen edistäjä vai estäjä?

Kesto:1 t
Kieli:suomi
Teknologia:Oppia (GoToWebinar 3)

7.10.2021

Maksuton webinaari
klo14.00-15.00

WEBINAARITALLENNE: Botit ja automaatio  palvelukokemuksen edistäjä vai estäjä?

Tulevaisuuden service deskistä ja asiakaspalvelupisteistä puhuttaessa viitataan yhä useammin erilaisiin botti- ja automaatiohankkeisiin. Usein puhe liikkuu erityisesti asiakkaille suuntautuvan automaation, esimerkiksi chat-bottien, ympärillä, vaikka hankkeilla voidaan helpottaa myös asiakaspalvelun asiantuntijoiden arkea.

Pohjimmiltaan ihmisillä on lopulta tarve kohdata toinen ihminen, mikä on olennaisesti asiakaspalvelun ydin. Millä tavoin automaatiohankkeilla voidaan tukea työtä asiakaspalvelurajapinnassa säilyttäen nämä kohtaamiset keskiössä? Miten botit vaikuttavat niin asiakas- kuin työntekijäkokemukseen?

Webinaarissa esitellään esimerkkien kautta, minkälaisia botti- ja automaatiohankkeita asiakaspalvelurajapinnassa niin asiakkaan kuin asiakaspalvelijan näkökulmasta voi suunnitella, jottei botista tulisi kiila palvelukokemukseen, vaan liima ihmisten välille.

Webinaari on suunnattu jokaiselle service deskien ja asiakaspalvelupisteiden tulevaisuudesta kiinnostuneelle roolista ja “automaatioasteesta” riippumatta.

Webinaari on osa Waven järjestämän Asiakaspalveluviikon maksutonta ohjelmaa.

Webinaariasiantuntija

Jenna Rajala, järjestelmäasiantuntija

Jenna Rajala toimii Goforen Service Centerissä järjestelmäasiantuntijana, joka taitaa suvereenisti niin asiakaspalvelun ja pilvialustat kuin tarvittaessa ketterät voltitkin. Opiskelu- ja työelämässä Jennan sydän sykkii näiden lisäksi data-analytiikalle ja jatkuvan parantamisen käytännöille.

Ella Lopperi, Head of Continuous Services

Ella Lopperi, Head of Continuous Services, luotsaa Goforen jatkuvien palveluiden yksikköä vastaten sen operatiivisesta toiminnasta ja strategiasta, sekä toiminnan ja asiantuntijayhteisön kehityksestä. Erityisesti sydäntä lähellä ovat asiakas- ja työntekijäkokemuksen jatkuva parantaminen, joihin hän ammentaa vahvalla taustalla niin service desk- kuin palvelunhallinnallisesta työstä. Ella on myös mukana mm. itSMF:n Service Desk Evolution Special Interest Groupin työssä.

Yhteistyössä Wave-jäsen Gofore

Lue lisää!

Tiedustelut
Laura Hassel, Wave: laura.hassel(at)wakaru.fi

Liity mukaan Wave asiakaspalveluverkoston jäseneksi
Wave toimii erinomaisen asiakaspalvelun puolesta. Wave-jäsenverkostossa on yli 100 organisaatiota - tulkaa mukaan aktiiviseen verkostoon! Ota yhteyttä Waven liiketoimintajohtaja Timo Keinäseen puh. 040 573 7790 tai timo.keinanen(at)wakaru.fi tai osta suoraan OPPIASTA!

 

Järjestäjä