Asiakaskohtaamisen kova konsepti

Kesto:1 t30 min
Kieli:suomi
Teknologia:Oppia (GoToWebinar)

4.10.2021

Maksuton webinaari
klo14.00-15.30

WEBINAARITALLENNE: Asiakaskohtaamisen kova konsepti ja henkilökilpailuiden palkitsemistilaisuus

Miten asiakaskohtaamisesta huolehditaan kokonaisvaltaisesti? Puheenvuorossa tarkastellaan onnistuneen asiakaskohtaamisen tekijöitä Deep Leadin valmennusmallin kulmakivien kautta.

Olipa kohtaamisen päämääränä halutun tasoinen palvelu ja/tai myynti, siinä on aina mukana vuorovaikutuksen tavoitteellisuus. Helposti omaksuttava malli auttaa muistamaan, mikä on keskeistä onnistuneessa vuorovaikutustilanteessa. Tärkeää on myös henkilökohtaisen palautteen saaminen, jotta jatkuva oppiminen ja kehittyminen varmistuvat.

Haastateltavina ovat mallin kehittäjä, valmentaja Vesa Nissinen ja Baronan myyntijohtaja Jussi Rissanen. Haastattelijana Kimmo Lappalainen.

Webinaarin jälkeen klo 15 palkitaan Vuoden palveluasiantuntija sekä esimies.

Lämpimästi tervetuloa mukaan webinaariin oppimaan tavoitteelisesta vuorovaikutuksesta ja kuuntelemaan, ketkä palkitaan Vuoden henkilökilpailussa!

Ohjelma

14-15 Asiakaskohtaamisen kova konsepti -webinaari 
15-15.30 Henkilökilpailuiden voittajien julkistus

Webinaari on osa Waven järjestämän Asiakaspalveluviikon maksutonta ohjelmaa.

Webinaariasiantuntijat

Vesa Nissinen

Vesa on syväjohtamisen kehittäjä vuodesta 1995 ja Deep Leadin perustaja (2002). Koulutukseltaan hän on kasvatustieteen tohtori, johtamisen ja esimiesvalmennuksen dosentti sekä yleisesikuntaeversti (evp). Vesalla on johtamiskokemusta 35 vuotta ja hän on toiminut toimitusjohtajana sekä muutosjohtajana niin Suomessa kuin Saudi-Arabiassa. Hän on valmentanut henkilökohtaisest 1 500 johtajaa, esimiestä ja valmentajaa sekä julkaissut 10 kirjaa. 

Vesaa kuvaa henkilökohtaisesta palautteesta suoraan lainattu lause: " Vesa on samanaikaisesti organisoitunut, jämäkkä ja tavoitteellinen sekä toisaalta lämmin, inhimillinen ja rauhallinen..." Hänen kehittymislauseensa 2021 on ”Tavoitteilla tuloksiin!”.



Kimmo Lappalainen

Kimmo auttaa asiakkaita parempaan tavoitteelliseen vuorovaikutukseen yritysvalmentajana Deep Lead Oy:ssä. Hänellä on monipuolinen kokemus myynnistä aina taloushallintoon. Myös palvelumuotoilu on lähellä hänen sydäntään, jotta osataan kuunnella ja ymmärtää asiakasta, hyödyntää työntekijöiden tietotaito sekä haastaa omat asiakaspalvelun käytännöt.


Jussi Rissanen

Jussi toimii Baronan myyntijohtajana. Hän on upseeritaustansa lisäksi koulutukseltaan ekonomi ja hän on kokenut myyntialan ammattilainen. Hän on toiminut useissa eri myyntijohtajan tehtävissä ja valmentaa myynninjohtamista ja arvoa tuottavaa myyntiä. Jussi on tunnettu loistavana, energisoivana ja erityisen inspiroivana valmentajana. Lisäksi hän oli perustamassa Myyntiradio-podcastin, jossa käsitellään mielenkiintoisia myyntiin liittyviä ajankohtaisia aiheita.

Yhteistyössä Deep Lead

Lue lisää!

Tiedustelut
Laura Hassel, Wave: laura.hassel(at)wakaru.fi

Liity mukaan Wave asiakaspalveluverkoston jäseneksi
Wave toimii erinomaisen asiakaspalvelun puolesta. WAVE-JÄSENVERKOSTOSSA on yli 100 organisaatiota - tulkaa mukaan aktiiviseen verkostoon! Ota yhteyttä Waven liiketoimintajohtaja Timo Keinäseen puh. 040 573 7790 tai timo.keinanen(at)wakaru.fi tai osta suoraan Oppiasta!

Järjestäjä