Asiakaspalvelun revoluutio: Case Ina Finland

Kesto:1 t
Kieli:suomi
Teknologia:Muu teknologia (muu)

25.5.2016

Maksuton webinaari
klo8.00-9.00

Asiakaspalvelu vai asiakaskokemus – mitä väliä? Mitkä ovat erinomaisen asiakaskokemuksen esteet? Syntyykö erinomainen asiakaspalvelu evoluution vai revoluution tuloksena? Case-esimerkki Ina Finlandista, joka uudisti asiakaspalveluaan parantamalla asiakaskokemusta ja työntekijäkokemusta, huimin tuloksin.

Tomi Korpaeus on auttanut yrityksiä parantamaan asiakaskokemusta jo ennen kuin koko sanaa tunnettiinkaan. Tomi on johtanut ja kehittänyt liiketoimintaa contact center -alalla sekä toiminut asiantuntijana asiakaspalvelun kehityshankkeissa vuodesta 1998.

Pia Pursiainen toimii toimitusjohtajana Ina Finland Oy:ssä ja Midas Touch Oy:ssä. Hän vaikuttaa myös useamman palvelualan yrityksen ja yhdistyksen hallituksessa. Pia suhtautuu intohimoisesti johtamiseen ja asiakaskokemukseen.

Videon tarjoaa Provad. http://www.provad.fi

Seuraa Provadia Linkedinissä: https://www.linkedin.com/company/prov...
ja Twitterissä: https://twitter.com/ProvadOy

Järjestäjä