Webinaarikalenteriin

WEBINAARI: Matkalla vielä paremmaksi asiakaspalveluyksiköksi

22.03.2019 10:30 - 11:15

Mitkä ovat toiminnan kehittämisen kilpailut, mitä niistä saa ja kuka niihin voi osallistua? Tämän maksuttoman webinaarin jälkeen tiedät, miksi myös teidän asiakaspalveluyksikön kannattaa ottaa osaa Vuoden Contact Center tai Vuoden Service Desk 2019 -kilpailuun tai valmistautua vuoteen 2020!

Webinaarissa esitellään ensin Vuoden Contact Center -kilpailu ja jäljempänä Vuoden Service Desk -kilpailu. Molemmat kilpailut sisältävät itsearvioinnin sekä finalisteille auditoijien toteuttaman auditoinnin. Puhumassa ovat kilpailuiden pääauditoijat Elina Soukola, Prakto sekä Jani Iivonen, Wakaru Oy. 

Vuoden Contact Center -tittelistä kisaavat Suomen parhaat contact center -tiimit! Wave eli Wakarun Asiakaspalveluverkosto järjestää kilpailun yhteistyössä Kehittämistoimisto Prakto Oy:n kanssa. Contact Center Assessment -ohjelmassa (CCA) palvelukeskuksen toiminta arvioidaan kuuden keskeisen osa-alueen osalta.

Vuoden Service Desk -tittelistä kisaavat Suomen parhaat service desk -tiimit! Kisaan voivat osallistua yksityisen tai julkisen sektorin organisaatiot, niin isot kuin pienet yksiköt. Kilpailussa on yksi sarja. Arvioinnissa huomioidaan yksikön koko, toiminnan luonne ja sen luomat tarpeet. Arviointiin on Kansainvälisen HDI-tukipalvelustandardin (The HDI Support Center Standard 2014) lisäksi sisällytetty ITILiä eli IT -palvelunhallinnan parhaita käytäntöjä sekä soveltuvia osia ISO/IEC 20000 -standardista.

----

Millaisia ovat aiemmat voittajat? Tutustu blogiemme ja videoiden kautta:

Vuoden Contact Center 2018: Alma Media / Webhelp Nordic Lue voittajavierailu / katso videohaastattelu
Vuoden Contact Center 2017:
TVR Lue voittajavierailu / Katso videohaastattelu
Vuoden Service Desk 2018: Inmics Lue voittajajulkistus / Katso videohaastattelu
Vuoden Service Desk 2017: Cinia Lue voittajajulkistus / Katso voittajahaastattelu
Vuoden Service Desk 2016: Fujitsu Lue vuosi voiton jälkeen 

-----

Kuuntele pidetty webinaari jälkitallenteena!

Ohjeet tallenteen katsomiseen:
1. (Jos et ole aiemmin vielä rekisteröitynyt Oppian käyttäjäksi) luo käyttäjätunnus Oppia.fi – Oppimisen verkkokauppaan www.oppia.fi
2. Kirjaudu sisään Oppiaan
3. Rullaa webinaarisivun alalaitaan ja klikkaa kohdasta ”Katso tallenne”
4. Ohjaudut BrightTalk-palveluun, jota Oppia käyttää tallenteen julkaisuun
5. Luo käyttäjätunnus BrighTalkiin sivun oikean laidan lomakkeen avulla
6. Tämän jälkeen pääset käynnistämään webinaaritallenteen

Kysy tarvittaessa lisäohjeita Oppia Chatista.

katsoaksesi webinaarin tallenteen.
WEBINAARI: Matkalla vielä paremmaksi asiakaspalveluyksiköksi
22.03.2019 10:30 - 11:15

Lisätietoja
laura.hassel@wakaru.fi
0505339982

Järjestäjät