Webinaarikalenteriin

Asiakaskokemuksen kehittäminen omnikanavaisella asiakaspalvelulla

24.09.2021 09:00 - 10:00

Tervetuloa Asiakaskokemuksen kehittäminen omnikanavaisella asiakaspalvelulla -webinaariin!

Tässä webinaarissa syvennytään asiakaskokemuksen ja asiakaspalvelun kehittämiseen. Kuulet Koti Puhtaaksi yrityksen kokemuksia asiakaspalvelun kehitystyöstä, ajatuksia omnikanavaisuudesta sekä tutustut myös Freshdeskiin demon kautta.

Webinaarissa ohjelmassa

  • Miten Koti Puhtaaksi kehitti asiakaspalveluaan koronan keskellä
  • Asiakaspalvelu yrityksen kasvun tukena
  • Omnikanavaisen asiakaspalvelun hyödyt asiakkuuden kokonaiskuvan muodostamisessa
  • Asiakastyytyväisyyden ja asiakaskokemuksen parantaminen asiakaspalvelun avulla
  • Uusien asiakaspalvelijoiden perehdyttäminen

Webinaari toteutetaan yhteistyössä Wave-jäsen Novelluksen kanssa. Tervetuloa mukaan!

Webinaarin liittymislinkit toimitetaan ilmoittautuneille erikseen.

Webinaariasiantuntijat

Kim Hiekkanen, Teknologiajohtaja

Kim on Suomen johtava Freshdesk-asiantuntija sekä yksi pohjoismaiden kokeneimmista omnikanavaisen asiakaspalvelun kehittäjistä. Yli 15 vuotta alalla sekä satoja läpivietyjä hankkeita ovat jättäneet muutamia vinkkejä asiakaspalvelun organisoinnista.

Henri Haho, Kehitysjohtaja

Henri vastaa Koti Puhtaaksi Oy:n kehitysjohtajana yrityksen kasvusta ja markkinoinnista. Henri on ollut tärkeä osa Koti Puhtaaksi Oy:n asiakaspalvelun kehittämisessä. Henrin tavoitteena on luoda kotisiivousyritys, joka nostaa koko siivousalan arvostusta. Asiakaspalvelun osaltakin tavoitteena on vain Suomen paras asiakaskokemus.

Yhteistyössä Wave-jäsen Novellus




Lue lisää!

Tiedustelut
Laura Hassel, Wave: laura.hassel(at)wakaru.fi

Liity mukaan Wave asiakaspalveluverkoston jäseneksi
Wave toimii erinomaisen asiakaspalvelun puolesta. Wave-jäsenverkostossa on yli 100 organisaatiota - tulkaa mukaan aktiiviseen verkostoon! Ota yhteyttä Waven liiketoimintajohtaja Timo Keinäseen puh. 040 573 7790 tai timo.keinanen(at)wakaru.fi tai osta suoraan OPPIASTA!

Asiakaskokemuksen kehittäminen omnikanavaisella asiakaspalvelulla - Novellus ja Koti Puhtaaksi
1.00 Kpl
Asiakaskokemuksen kehittäminen omnikanavaisella asiakaspalvelulla
0,00 €
+ alv. 24%.
Asiakaskokemuksen kehittäminen omnikanavaisella asiakaspalvelulla
24.09.2021 09:00 - 10:00

Lisätietoja
laura.hassel@wakaru.fi
0505339982