Asiakaskokemus koetaan usein vaikeasti hahmotettavana kokonaisuutena.
Siitä ja siihen liittyen on alkanut liikkua erilaisia uskomuksia ja
myyttejä. Mitä nämä myytit ovat, pitävätkö ne paikkaansa ja mistä
lähtökohdista asiakaskokemusta tulisi kehittää? Liian moni yritys
kompuroi asiakaskokemuksen kehityssumussa. Nyt on aika tuoda selkeyttä
tekemiseen ja visioon liiketoiminnan kasvun aikaansaamiseksi
asiakaskokemuksen voimalla!
Mikael Blomqvistin erikoisalaa on
asiakaskokemuksen kehittäminen. Hän on ollut vahvasti mukana niin
kehittämässä Talent Vectian asiakaskokemustarjoomaa kuin myös
toteuttamassa asiakaskokemukseen liittyviä hankkeita, yhdistäen täten
teoriaa ja käytäntöä. Mikael toimii Talent Vectialla Senior konsulttina.
Videon tarjoaa Provad. http://www.provad.fi
Seuraa Provadia Linkedinissä: https://www.linkedin.com/company/prov...
ja Twitterissä: https://twitter.com/ProvadOy