Webinaarikalenteriin

5 myyttiä asiakaskokemuksesta

02.06.2016 08:00 - 09:00

Asiakaskokemus koetaan usein vaikeasti hahmotettavana kokonaisuutena. Siitä ja siihen liittyen on alkanut liikkua erilaisia uskomuksia ja myyttejä. Mitä nämä myytit ovat, pitävätkö ne paikkaansa ja mistä lähtökohdista asiakaskokemusta tulisi kehittää? Liian moni yritys kompuroi asiakaskokemuksen kehityssumussa. Nyt on aika tuoda selkeyttä tekemiseen ja visioon liiketoiminnan kasvun aikaansaamiseksi asiakaskokemuksen voimalla!

Mikael Blomqvistin erikoisalaa on asiakaskokemuksen kehittäminen. Hän on ollut vahvasti mukana niin kehittämässä Talent Vectian asiakaskokemustarjoomaa kuin myös toteuttamassa asiakaskokemukseen liittyviä hankkeita, yhdistäen täten teoriaa ja käytäntöä. Mikael toimii Talent Vectialla Senior konsulttina.

Videon tarjoaa Provad. http://www.provad.fi

Seuraa Provadia Linkedinissä: https://www.linkedin.com/company/prov...
ja Twitterissä: https://twitter.com/ProvadOy

katsoaksesi webinaarin tallenteen.
5 myyttiä asiakaskokemuksesta
02.06.2016 08:00 - 09:00

Lisätietoja


Järjestäjät