Wave Wakaru Asiakaspalveluverkosto jäsenmaksu

Julkaisija: Wave Wakaru Asiakaspalveluverkosto
Tyyppi: Muu digitaalinen sisältö
Wave-peruspaketti - Wave Wakaru Asiakaspalveluverkosto jäsenmaksu, yrityskohtainen
1.00 Kpl
Wave Wakaru Asiakaspalveluverkosto jäsenmaksu Muu digitaalinen sisältö
690,00 €
+ alv. 24%.
Wave1-paketti - Wave Wakaru Asiakaspalveluverkosto jäsenmaksu, yrityskohtainen (sis. 2 lippua/vuosi maksullisiin Waven tapahtumiin
1.00 Kpl
Wave Wakaru Asiakaspalveluverkosto jäsenmaksu Muu digitaalinen sisältö
1 490,00 €
+ alv. 24%.
Wave3-paketti - Wave Wakaru Asiakaspalveluverkosto jäsenmaksu, yrityskohtainen (sis. 6 lippua/vuosi maksullisiin Waven tapahtumiin)
1.00 Kpl
Wave Wakaru Asiakaspalveluverkosto jäsenmaksu Muu digitaalinen sisältö
2 990,00 €
+ alv. 24%.
Wave5-paketti - Wave Wakaru Asiakaspalveluverkosto jäsenmaksu, yrityskohtainen (sis. Yhteensä 10 lippua/vuosi maksullisiin Waven tapahtumiin)
1.00 Kpl
Wave Wakaru Asiakaspalveluverkosto jäsenmaksu Muu digitaalinen sisältö
4 490,00 €
+ alv. 24%.

Tuotekuvaus

Wave - Wakaru Asiakaspalveluverkosto jäsenmaksu. Yli 100 Wave-jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää oman organisaation asiakaspalvelua. Wave tarjoaa asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan verkoston, kilpailuja (mm. Vuoden Service Desk ja Vuoden asiakaspalvelu ent. Contact Center), koulutuksia, yritysvierailuja sekä ammattilaistapahtumia.

 
Wave-jäsenyyden etuja

1. Verkostoidu muiden asiakaspalvelun ammattilaisten kanssa ilmaistapahtumissa kuten jäsen- ja yritysvierailuilla.
2. Kehitämme erinomaista asiakaspalvelua -tunnus ladattavissa omalle sivulle.
3. Merkittävät alennukset maksullisiin tapahtumiin (kuten CCD-päivä ja Yhteys-konferenssi), Wave Akatemian koulutuksiin sekä kilpailuihin (Vuoden asiakaspalvelu ent. Contact Center & Vuoden Service Desk) ja teemaluentoihin esim. tiimi- tai Tyky-päivien yhteyteen.
4. Asiakaspalveluviikolle (www.asiakaspalveluviikko.fi) osallistuminen on jäsenille veloituksetonta sis. ohjeellisen viikko-ohjelman, viikkoilmeen ja asiakaspalveluviikon logon sekä ohjeistusta suunnittelunne tueksi.
5. Voimme julkaista Waven viestintäkanavissa asiakaspalveluille suunnattua materiaalianne (esim. blogeja, oppaita, asiakaspalvelun kuulumisia).
6. Asiantuntijawebinaarin (1 h) pitäminen kerran vuodessa yhteistyössä kanssamme.
7. Jäsenyys koskee koko yrityksen henkilöstöä.

Jäsenyyden ehdot
1.
Vuosimaksu on 690 € + alv. Laskutuskausi 12 kk liittymispäivästä. Valittavissa laajennetut paketit, jotka sisältävät tapahtumaliput maksullisiin Waven tapahtumiin.
2. Jäsenyys koskee koko yrityksen koko henkilöstöä (saman Y-tunnuksen alla olevat).
3. Jäsenyys on voimassa toistaiseksi. Jäsenyyden voi irtisanoa sähköpostilla tai puhelimella viimeistään kaksi kuukautta ennen jakson vaihtumista.
 

 

Wave-jäsenyys erinomaisen asiakaspalvelun kehittämiseksi ja tueksi

Valittavanasi on Wave-peruspaketti ja laajennetut Wave-paketit 1-3, jotka tuovat yrityksellesi tapahtumalippuja
Waven vuoden päätapahtumiin asiakaspalvelun, asiakaskokemuksen ja osaamisen kehittämiseksi.

Laajennetut vuosihintaiset jäsenpaketit sisältävät tapahtumaliput kahteen päätapahtumaan vuosittain valitun paketin mukaisesti.

  • Wave1-paketti 1490 €: 2 lippua, 1 lippua CCD:hen ja 1 lippua Yhteys-konferenssiin
  • Wave3-paketti 2990 €: 6 lippua, 3 lippua CCD:hen ja 3 lippua Yhteys-konferenssiin
  • Wave5-paketti 4490 €: 10 lippua, 5 lippua CCD:hen ja 5 lippua Yhteys-konferenssiin

Oma koulutus tai tapahtuma Oppia.fi:hin?

Ota yhteyttä!