Kuuntelemisen taidot asiakaspalvelussa

Kesto: 0.5 pv , Opetuskieli: suomi, Materiaalikieli: suomi, Materiaali: pdf
ILMOITTAUTUMINEN KURSSILLE ON SULJETTU.
Valitse toinen aloituspäivämäärä sivun vasemmasta laidasta (mobiilinäkymässä sivun alaosassa)

Tuotekuvaus

Tarvitsetko työssäsi asiakkaalta tietoja tai odottaako asiakas sinulta ymmärrystä ja myötätuntoa? Valmennuksessa kehitämme kuuntelutaitoa, opimme kysymään empatiaa osoittavia kysymyksiä ja tutkimme kysymyksiä ja kuuntelemisen osoittamista vaikuttamisen välineenä.

Valmennuksen aikataulu
Valmennus järjestetään klo 9-12. Kesto on 3 tuntia.

Valmentajana Marja Suurpalo
Marja on rakentavaan vuorovaikutukseen ja äänelliseen ilmaisuun erikoistunut puhevalmentaja (vokologi FM). Hänen erityisalaansa ovat kuuntelu- ja esiintymistaidot sekä retoriikka. Kouluttajana Marjaa on kuvattu mukaansatempaavaksi ja hänen tyyliään selkeäksi.

Hinta
Valittavanasi on joko osallistujakohtainen paikka tai UNLIMITED -yrityspaketti

  • 250 €+alv/osallistuja, Wave-jäsenille 190 €
  • 990 €+alv/yritys UNLIMITED Yrityspaketti, Wave-jäsenille 790 €. Lippupaketti sisältää rajoittamattoman määrän lippuja kyseiseen etävalmennukseen. Yrityksen henkilöstö tunnistetaan verkkokaupassa sähköpostista kirjautumisen yhteydessä.

Wave-jäsenhinta päivittyy ostoskorissa, kun olet kirjautunut työsähköpostilla Oppiaan. Tarkista voimassaolevat jäsenyydet tästä.

Haluatko asiakaskohtaisen valmennuksen? Yrityskohtaisen toteutuksen hinta on 1300 €+alv, Wave-jäsenyrityksille 1 000 €. Ota yhteyttä: TImo Keinänen, timo.keinanen(at)wakaru.fi tai 040 573 7790.

Wave Akatemia tarjoaa tasokkaita ja monipuolisia niin asiakaspalvelutoiminnan kuin asiakaskokemuksen kehittämiseen liittyviä valmennuksia. Kaikki Akatemian valmentajat ovat ansioituneita ja kokeneita toimialan ehdottomia huippuosaajia. Akatemian tarjonnasta voit valita joko yksittäisiä teemoja tai ottaa vaikka kaikki osiot oman asiakaspalvelutoiminnan kehittämisen tueksi. Katso Wave Akatemian tarjonta asiakaspalvelun kehittämiseksi tästä!

Liity mukaan Wave asiakaspalveluverkoston jäseneksi!
Wave on asiakaspalvelun ammatillinen verkosto. Waven yli 100 jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää asiakaspalvelua. Wave tarjoaa asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan verkoston, kilpailuja (mm. Vuoden Service Desk ja Contact Center), koulutuksia, yritysvierailuja sekä ammattilaistapahtumia. Ota yhteyttä Waven liiketoimintajohtaja Timo Keinäseen puh. 040 573 7790 tai timo.keinanen(at)wakaru.fi tai osta suoraan Oppiasta!



Peruutusehdot

Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.

Oma koulutus tai tapahtuma Oppia.fi:hin?

Ota yhteyttä!