Kirjallisen asiakaspalvelun kulmakivet

Längd: 0.5 dagar , Kursspråk: finska, Kursmaterialspråk: finska, Kursmaterial : pdf
Kirjallisen asiakaspalvelun kulmakivet, ei tenttiä
1.00 st
Kirjallisen asiakaspalvelun kulmakivet (0.5 dagar), 04.05.2021
250 €
+ moms. 24%.
UNLIMITED-yrityspaketti: Kirjallisen asiakaspalvelun kulmakivet, ei tenttiä
1.00 st
Kirjallisen asiakaspalvelun kulmakivet (0.5 dagar), 04.05.2021
990 €
+ moms. 24%.

Kursbeskrivning

Kirjallisen asiakaspalvelun kulmakivet -valmennuksessa keskitytään kirjallisen asiakaspalvelun keskeisiin asioihin. Tiivis valmennus antaa sinulle hyvät valmiudet viedä opit käytäntöön. Valmennuksen jälkeen osaat viestiä selkeämmin ja ymmärrettävimmin. 

Valmennuksessa käydään läpi seuraavia asioita:

  • vuorovaikutuksen ja välittämisen osoittaminen kirjoittamalla
  • miten teen itseni ymmärrettäväksi
  • selkeät vinkit selkeyteen
  • miksi kiinnostuisin kieliopista? Tiivis ja tarpeellinen kielioppitsekkaus
  • provosoimisen ja provosoitumisen välttäminen
  • jos mokaat - anteeksi pyytäminen kirjoittamalla
  • emojien ja hymiöiden käyttö kirjallisessa asiakaspalvelussa


Valmennuksen aikataulu
Valmennus järjestetään klo 9-12. Kesto on 3 tuntia.

Valmentajana Terhi Meriläinen
Terhi on vakuuttavan viestinnän ja puheella vaikuttamisen asiantuntija ja valmentaja. Hän on työskennellyt IT-alalla viestintä- ja henkilöstöpäällikkönä ja valmentanut asiakaspalvelu- ja asiantuntijaviestinnän taitoja lukuisille erikokoisille organisaatioille. Hän on koulutukseltaan puheviestinnän maisteri (FM) ja hän on myös kouluttanut viestinnän ja vaikuttamisen teemoja useissa koulutusorganisaatioissa. Terhin innostavissa valmennuksissa erilaiset oppijat tulevat huomioiduiksi ja tieto johtaa käytännön toimiin.

Hinta
Valittavanasi on joko osallistujakohtainen paikka tai UNLIMITED -yrityspaketti. 

  • 250 €+alv/osallistuja, Wave-jäsenille 190 €
  • 990 €+alv/yritys UNLIMITED Yrityspaketti, Wave-jäsenille 790 €. Lippupaketti sisältää rajoittamattoman määrän lippuja kyseiseen etävalmennukseen. Yrityksen henkilöstö tunnistetaan verkkokaupassa sähköpostista kirjautumisen yhteydessä.

Wave-jäsenhinta päivittyy ostoskorissa, kun olet kirjautunut työsähköpostilla Oppiaan. Tarkista voimassaolevat jäsenyydet tästä.

Haluatko asiakaskohtaisen valmennuksen? Yrityskohtaisen toteutuksen hinta on 1300 €+alv, Wave-jäsenyrityksille 1 000 €. Ota yhteyttä: TImo Keinänen, timo.keinanen(at)wakaru.fi tai 040 573 7790.

Wave Akatemia tarjoaa tasokkaita ja monipuolisia niin asiakaspalvelutoiminnan kuin asiakaskokemuksen kehittämiseen liittyviä valmennuksia. Kaikki Akatemian valmentajat ovat ansioituneita ja kokeneita toimialan ehdottomia huippuosaajia. Akatemian tarjonnasta voit valita joko yksittäisiä teemoja tai ottaa vaikka kaikki osiot oman asiakaspalvelutoiminnan kehittämisen tueksi. Katso Wave Akatemian tarjonta asiakaspalvelun kehittämiseksi tästä!

Liity mukaan Wave asiakaspalveluverkoston jäseneksi!
Wave on asiakaspalvelun ammatillinen verkosto. Waven yli 100 jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää asiakaspalvelua. Wave tarjoaa asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan verkoston, kilpailuja (mm. Vuoden Service Desk ja Contact Center), koulutuksia, yritysvierailuja sekä ammattilaistapahtumia. Ota yhteyttä Waven liiketoimintajohtaja Timo Keinäseen puh. 040 573 7790 tai timo.keinanen(at)wakaru.fi tai osta suoraan Oppiasta!



Avbokningsvillkor

Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.

Vill du bli partner med Oppia.fi?

Kontakta oss!