ITIL® 4 Overview, palveluhallinnan perusteet

Kesto: 0.5 pv , Opetuskieli: suomi, Materiaalikieli: suomi, Materiaali: pdf
ITIL® 4 Overview, palveluhallinnan perusteet, ei tenttiä
1.00 Kpl
ITIL® 4 Overview, palveluhallinnan perusteet (0.5 pv), 05.03.2021
250 €
+ alv.. 24%.
UNLIMITED yrityspaketti - ITIL® 4 Overview, palveluhallinnan perusteet, ei tenttiä
1.00 Kpl
ITIL® 4 Overview, palveluhallinnan perusteet (0.5 pv), 05.03.2021
990 €
+ alv.. 24%.

Tuotekuvaus

Tavoite
Valmennus esittelee osallistujille palveluiden hallintaa, toimitusta ja näiden yhteyttä liiketoiminnan odotuksiin. Valmennuksen jälkeen osallistujat tunnistavat IT-palvelunhallinnan avainperiaatteet ja käsitteet sekä tiedostavat ITILin käytön hyödyt organisaatiossa. 

Kohderyhmä
Valmennus on suunnattu IT-johdolle, kuten tietohallintojohtajille ja -päälliköille, senior-tason IT-päälliköille, projektipäälliköille, tiiminvetäjille, IT-asiantuntijoille sekä IT-päälliköille ja -konsulteille. Kurssi soveltuu hyvin myös kaikille niille, joiden työtehtävät käsittävät IT-palveluiden ostamiseen tai hyödyntämiseen liittyviä tehtäviä. 

Esitietovaatimukset
Kurssille ei ole esitietovaatimuksia.

Valmennuksen aikataulu
Valmennus järjestetään etänä klo 9-12. Kesto on 3 tuntia.

Ohjelma
Valmennus on johdanto palveluhallinnan perusteisiin ITIL 4:n mukaisesti. IT Infrastructure Library (ITIL) on kokoelma parhaita käytäntöjä IT-palveluiden toimittamiseen ja IT-Infrastruktuurin hallintaan. ITIL:ssä määritellyt palvelunhallinnan käytännöt ovat käytännössä testattuja ja hyviksi havaittuja useissa organisaatioissa maailmanlaajuisesti. ITIL 4:n mukaan nämä palvelunhallinnan ideat ja käytännöt esitellään seuraavasti:

  • Peruskäsitteitä palvelunhallinnasta ja myös muista viitekehyksistä (Lean IT, Agile, DevOps, organisaation muutoksen johtaminen) poimittuna ja palvelunhallinnan kontekstiin sovellettuna
  • Palvelunhallinnan neljä ulottuvutta
  • ITIL 4:n 7 ohjaavaa periaatetta (Guiding Principles)
  • Palvelun arvojärjestelmä (Service Value System, SVS)
  • ITILin näkemys arvoketjuihin (Service Value Chain)
  • 34 käytäntöä (Practice)

Mainitut osa-alueet muodostavat palvelun elinkaarelle kehyksen ja sisällön, jonka avulla palvelu vastaa paremmin liiketoiminnan tarpeisiin liiketoiminnan arvoja arvioitaessa.

ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited.
Wakaru Oy is an Accredited Training Organisation for ITIL®.

Valmentajat
Valmentajina toimivat Wakarun kokeneet ja ITIL-sertifoidut valmentajat.

Kurssimateriaali
Kurssimateriaali on suomenkielinen. Kurssimateriaali toimitetaan oppilaille etukäteen pdf-muodossa.

Hinta
Valittavanasi on joko osallistujakohtainen paikka tai UNLIMITED -yrityspaketti

  • Wave-jäsenille 190 € ja muille 250 €+alv/osallistuja.
  • Wave-jäsenille UNLIMITED Yrityspaketti 790 € ja muille 990 €+alv/yritys. Lippupaketti sisältää rajoittamattoman määrän Online -lippuja kyseiseen valmennukseen. Yrityksen henkilöstö tunnistetaan verkkokaupassa sähköpostista kirjautumisen yhteydessä.


Etu valmennuksesta Wave-jäsenille: Wave asiakaspalveluverkoston jäsenet saavat etua hinnasta. Hinta päivittyy ostoskorissa, kun olet kirjautunut yrityssähköpostilla Oppiaan. Tarkista voimassaolevat jäsenyydet TÄSTÄ.

Haluatko asiakaskohtaisen valmennuksen? Yrityskohtaisen toteutuksen hinta on Wave-jäsenyrityksille 1 000 € , muille 1 300 € +alv. Yrityskohtaisen toteutuksen tiedustelut:  TImo Keinänen, timo.keinanen(at)wakaru.fi tai 040 573 7790.

Katso Wave Akatemian tarjonta asiakaspalvelun kehittämiseksi tästä!

Wave Akatemia tarjoaa tasokkaita ja monipuolisia niin asiakaspalvelutoiminnan kuin asiakaskokemuksen kehittämiseen liittyviä valmennuksia. Kaikki Akatemian valmentajat ovat ansioituneita ja kokeneita toimialan ehdottomia huippuosaajia. Akatemian tarjonnasta voit valita joko yksittäisiä teemoja tai ottaa vaikka kaikki osiot oman asiakaspalvelutoiminnan kehittämisen tueksi. Lue lisää täältä!

Liity mukaan Wave asiakaspalveluverkoston jäseneksi!
Waven yli 100 jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää asiakaspalvelua. Waven asiakaspalveluverkostossa on jäsenorganisaatiota julkishallinnosta sekä yksityiseltä sektorilta. Wave tarjoaa asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan verkoston, kilpailuja (mm. Vuoden Service Desk ja Contact Center), koulutuksia, yritysvierailuja sekä ammattilaistapahtumia. Lue lisää! 

Katso voimassa olevat jäsenyydet tästä! Ota yhteyttä Waven liiketoimintajohtaja Timo Keinäseen puh. 040 573 7790 tai timo.keinanen(at)wakaru.fi tai osta suoraan OPPIASTA!



Peruutusehdot

Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.

Oma koulutus tai tapahtuma Oppia.fi:hin?

Ota yhteyttä!