Arvioijakoulutus

Längd: 1.0 dagar
Denna kurs är inte schemalagd just nu. Kontakta oss gärna för att diskutera företagsintern utbildning.

Kursbeskrivning

Hae asiakaspalvelun parhaiden johtamiskäytäntöjen ja Vuoden Asiakaspalvelu -kilpailun (ent. vuoden contact center-kilpailu) arvioijakoulutukseen!

Arvioijana toimiminen on erinomainen tiimityökokemus osaavassa ja kokeneessa palvelujohtamisen asiantuntijaryhmässä ja ainutlaatuinen tilaisuus omaan ammatilliseen kehittymiseen.

Vuoden asiakaspalvelu -kilpailun arvioijan tehtävänä on evaluoida yhdessä muun arvioijatiimin kanssa kilpailuun osallistuvan asiakaspalvelun toimintaa, sen vahvuuksia ja kehittämismahdollisuuksia kilpailijan itsearviointiin ja järjestettyjen arviointikeskustelujen/-käyntien perusteella.

Olet etsimämme arvioija, jos toimit asiakaspalvelusta tai sen kehittämisestä vastaavassa roolissa organisaatiossasi. Sinulla on myös vähintään kolmen vuoden kokemus palveluiden johtamisesta tai niiden kehittämisestä ja tunnet suurta intohimoa jatkuvan parantamisen ja oppimisen edistämiseen. Arvioijana toimiminen edellyttää myös, että sinulla on mahdollisuus panostaa arviointiprosessiin huhti-kesäkuun aikana yhteensä noin kolme päivää (itsenäinen työ, arvioijatiimin palaverit, kilpailijan arviointikeskustelut/-käynti ja palauteraportin laatimiseen osallistuminen). Arviointikokouksia ja arviointikäyntiä ohjaa ja koordinoi kokenut pääarvioija.

Aikataulu
Arvioijakoulutus pidetään toiminnallisena virtuaalikoulutuksena Teamsissä kahtena päivänä 25.3 klo 8.30-12 ja 1.4. klo 8.30-12.

Koulutuksen sisältö

  • Johdanto suomalaisen asiakaspalvelun parhaisiin johtamiskäytäntöihin
  • Vuoden Asiakaspalvelu -kilpailun aikataulu ja prosessi
  • Kilpailijan odotukset
  • Kilpailun kriteeristö: Asiakaspalvelun kompetenssi - suomalaisen asiakaspalvelun parhaat käytännöt
  • Toiminnan vahvuudet ja kehittämismahdollisuudet
  • Asiakaspalvelun kypsyystasojen määrittely
  • Tulosten arviointi
  • Kilpailun tietosuojakäytännöt
  • Palauteraportin laatiminen

Hae mukaan antoisalle oppimismatkalle verkostoitumaan muiden asiakaspalvelun ammattilaisten joukkoon. Lupaamme, että tällä matkalla kaikki oppivat uutta!

Koulutus on edellytys arvioijaksi ryhtymiselle, ja saat siitä myös arvokkaan arvioijasertifikaatin. Huomaathan, että arvioijana ei voi toimia henkilö, joka edustaa samana vuonna kilpailuun osallistuvaa kilpailijaorganisaatiota. Kilpailuun osallistuminen ei kuitenkaan estä arvioijakoulutukseen osallistumista.

Valmentaja
Elina Soukola, Kehittämistoimisto Prakto

Hinta
Hinta on 990 € + alv. ja Wave-jäsenille 890 €. Wave-jäsenhinta päivittyy ostoskorissa, kun olet kirjautunut työsähköpostilla Oppiaan. Tarkista voimassaolevat jäsenyydet tästä.

Vuoden asiakaspalvelu -kilpailu 
Vuoden Contact Center -kilpailun on nyt Vuoden asiakaspalvelu -kilpailu. Wave eli Wakarun Asiakaspalveluverkosto on järjestänyt kilpailun jo vuodesta 1999 lähtien. Kilpailu järjestätään yhteistyössä Kehittämistoimisto Prakto Oy:n kanssa. Kilpailu sopii pienille ja suurille palvelukeskuksille ja on toimialariippumaton.
Kilpailun taustoista voit lukea lisää täältä!

Lisätiedot
Timo Keinänen: timo.keinanen@wakaru.fi, puh. 040-573 7790

 

 



Avbokningsvillkor
If you can not participate this course, you can send someone else instead of you. If cancellation is done less than two (2) weeks before the course start, we will charge 50% of the price. In case of no show without any cancellation, we will charge the whole price. Cancellation fee will also be charged in case of illness.

Vill du bli partner med Oppia.fi?

Kontakta oss!