Arvioijakoulutus

Kesto: 1 pv , Opetuskieli: suomi, Materiaalikieli: suomi, Materiaali: pdf
Arvioijakoulutus, ei tenttiä
1.00 Kpl
Arvioijakoulutus (1 pv), 25.03.2021
990 €
+ alv.. 24%.

Tuotekuvaus

Hae asiakaspalvelun parhaiden johtamiskäytäntöjen ja Vuoden asiakaspalvelu -kilpailun (ent. Vuoden Contact Center-kilpailu) arvioijakoulutukseen!

Arvioijana toimiminen on erinomainen tiimityökokemus osaavassa ja kokeneessa palvelujohtamisen asiantuntijaryhmässä ja ainutlaatuinen tilaisuus omaan ammatilliseen kehittymiseen.

Vuoden asiakaspalvelu -kilpailun arvioijan tehtävänä on evaluoida yhdessä muun arvioijatiimin kanssa kilpailuun osallistuvan asiakaspalvelun toimintaa, sen vahvuuksia ja kehittämismahdollisuuksia kilpailijan itsearviointiin ja järjestettyjen arviointikeskustelujen/-käyntien perusteella.

Olet etsimämme arvioija, jos toimit asiakaspalvelusta tai sen kehittämisestä vastaavassa roolissa organisaatiossasi. Sinulla on myös vähintään kolmen vuoden kokemus palveluiden johtamisesta tai niiden kehittämisestä ja tunnet suurta intohimoa jatkuvan parantamisen ja oppimisen edistämiseen. Arvioijana toimiminen edellyttää myös, että sinulla on mahdollisuus panostaa arviointiprosessiin huhti-kesäkuun aikana yhteensä noin kolme päivää (itsenäinen työ, arvioijatiimin palaverit, kilpailijan arviointikeskustelut/-käynti ja palauteraportin laatimiseen osallistuminen). Arviointikokouksia ja arviointikäyntiä ohjaa ja koordinoi kokenut pääarvioija.

Aikataulu
Arvioijakoulutus pidetään toiminnallisena virtuaalikoulutuksena Teamsissä kahtena päivänä 25.3 klo 8.30-12 ja 1.4. klo 8.30-12.

Koulutuksen sisältö

  • Johdanto suomalaisen asiakaspalvelun parhaisiin johtamiskäytäntöihin
  • Vuoden Asiakaspalvelu -kilpailun aikataulu ja prosessi
  • Kilpailijan odotukset
  • Kilpailun kriteeristö: Asiakaspalvelun kompetenssi - suomalaisen asiakaspalvelun parhaat käytännöt
  • Toiminnan vahvuudet ja kehittämismahdollisuudet
  • Asiakaspalvelun kypsyystasojen määrittely
  • Tulosten arviointi
  • Kilpailun tietosuojakäytännöt
  • Palauteraportin laatiminen

Hae mukaan antoisalle oppimismatkalle verkostoitumaan muiden asiakaspalvelun ammattilaisten joukkoon. Lupaamme, että tällä matkalla kaikki oppivat uutta!

Koulutus on edellytys arvioijaksi ryhtymiselle, ja saat siitä myös arvokkaan arvioijasertifikaatin. Huomaathan, että arvioijana ei voi toimia henkilö, joka edustaa samana vuonna kilpailuun osallistuvaa kilpailijaorganisaatiota. Kilpailuun osallistuminen ei kuitenkaan estä arvioijakoulutukseen osallistumista.

Valmentaja
Elina Soukola, Kehittämistoimisto Prakto

Hinta
Hinta on 990 € + alv. ja Wave-jäsenille 890 €. Wave-jäsenhinta päivittyy ostoskorissa, kun olet kirjautunut työsähköpostilla Oppiaan. Tarkista voimassaolevat jäsenyydet tästä.

Vuoden asiakaspalvelu -kilpailu 
Vuoden Contact Center -kilpailu on nyt Vuoden asiakaspalvelu -kilpailu. Wave eli Wakarun Asiakaspalveluverkosto on järjestänyt kilpailun jo vuodesta 1999 lähtien. Kilpailu järjestätään yhteistyössä Kehittämistoimisto Prakto Oy:n kanssa. Kilpailu sopii pienille ja suurille palvelukeskuksille ja on toimialariippumaton.
Kilpailun taustoista voit lukea lisää täältä!

Lisätiedot
Timo Keinänen: timo.keinanen@wakaru.fi, puh. 040-573 7790

 

 



Ohjelma

Päivämäärä Aloitusaika Lopetusaika Huom!
25.03.202108:3012:00
Peruutusehdot

Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.

Oma koulutus tai tapahtuma Oppia.fi:hin?

Ota yhteyttä!