Lean Daily Management – Siiloista asiakaskeskeiseen päivittäisjohtamiseen

Kesto: 0.3 pv , Opetuskieli: suomi, Materiaalikieli: suomi, Materiaali: pdf
Lean Daily Management – Siiloista asiakaskeskeiseen päivittäisjohtamiseen, ei tenttiä
1.00 Kpl
Lean Daily Management – Siiloista asiakaskeskeiseen päivittäisjohtamiseen (0.3 pv), 29.09.2020
260 €
+ alv.. 24%.
Oppiasopimushinta: 250,00€

Tuotekuvaus

Koulutuksen tavoite on saada koulutettavat näkemään, mitä tarkoittaa organisatorista hitautta aiheuttavien siilojen purku ja miten nuo organisaation siilot räjäytetään. Koulutuksen jälkeen osallistujat tietävät myös, mitä tarkoittavat ’mahdollistaminen’, ’lean leadership’, ’arvo’ sekä ’key value stream’. Koulutuksen tarkoitus ja tavoite ei ole keskittyä yksittäiseen Daily Managementin teemaan yksityiskohtaisesti, vaan antaa niiden jokaisen roolista osana kokonaisuutta erinomainen kuva. 

Koulutuksessa opit Daily Managementin perusteet, jonka ytimessä ovat seuraavien teemojen ja periaatteiden mahdollistaminen:

  • Rakentaa organisaatioon muutosalttius pysyväksi olotilaksi (sillä jatkuva oppiminen on pyrkimystä jatkuvaan muutokseen).

  • Varmistaa oikeat korjaavat sekä ennaltaehkäisevät toimenpiteet oikeaan aikaan oikeassa paikassa.

  • Luoda ympäristö, jossa työ olisi turvallista, sujuvaa ja tiimin itsensä määrittelemää ja jatkuvaa oppimista tukevaa ja sitä mahdollistavaa.

  • Läpinäkyvyys, psykologinen turvallisuus, mahdollistaminen ja siilojen purku organisaatioiden väliltä.

  • Parantaa oleellisen arvovirran suorituskykyä ja varmistaa asiakkaalle arvoa tuottavan työn olevan kaikkien fokuksessa aina ja joka hetki.

  • Parantaa työtyytyväisyyttä, luoda ’sense of belonging’ ja kasvattaa ihmisten halua sitoutua työpaikkaansa.

     

Lean Daily Management- koulutuksen sisältö:

  1. Leanin perusperiaatteet lyhyesti.

  2. Value Stream Management, Lean Leadership ja organisaation rakenne ketteryyden mahdollistajina.

Daily Managementin elementit:

  • Gemba Walk
  • Mittarit & Visual Management

  • Kaizen & Kaikaku

  • Työturvallisuus

  • 5S, Standardi työ & TWI

  • Tiimirakenne, rutiinit & agendat

  • Daily Management käytännössä, Ramp-Up Plan ja muutoksen hallinta (esimerkkicaset).

Koulutuksen jälkeen tunnistat tavan ja muodon, jolla saat mahdollistavan johtamisen, jatkuvan oppimisen ja turvallisuuden teemat kohdilleen laittamalla arvon, asiakkaan ja ihmiset kaiken tekemisen keskiöön organisaatiossasi.

Kouluttajasta:

Jori Santeri Eskolin

Jori auttaa yrityksiä löytämään arvontuottokykynsä potentiaalin Leanin ja Agilen keinoin. Kun yritys haluaa kehittyä, täytyy ihmiset aidosti saada keskiöön ja kehittämään omaa työtään. Jorin sanoin: “älkää tehkö Leaniä, olkaa Leanejä”. “A bad system will beat a good person every time.”- W. Edwards Deming



Peruutusehdot

Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.

Oma koulutus tai tapahtuma Oppia.fi:hin?

Ota yhteyttä!