Vastaukset tiketteihin kuntoon

Kesto: 0.5 pv , Opetuskieli: suomi, Materiaalikieli: suomi, Materiaali: pdf
Vastaukset tiketteihin kuntoon, ei tenttiä
1.00 Kpl
Vastaukset tiketteihin kuntoon (0.5 pv), 25.11.2021
285 €
+ alv.. 24%.
Oppiasopimushinta: 242,25€

Tuotekuvaus

Kohderyhmä:

Jos asiantuntemuksesi on loistava, mutta kaipaat tukea selkeään ja asiakaspalveluhenkiseen viestintään, on tämä koulutus tarkoitettu juuri sinulle.

Koulutus sopii asiakastukihenkilöille, kehittäjille ja palvelutiimien vetäjille.

Sisältö:

Koulutuksessa käsitellään seuraavia teemoja:

  • Digitaalinen äänensävy ja asiakaskokemus - miten sanat luovat mielikuvia
  • Hyvän kirjallisen asiakaspalvelun osa-alueet
  • Kuinka viestin tyylikkäästi ja asiakaspalveluhenkisesti
  • Miten viestin ja ohjeet saa selkeäksi
  • Millä tavalla viestitään napakasti ja osuvasti

Saat vinkkejä ja ideoita mm. seuraaviin tilanteisiin:

  • Kun tarvitset lisätietoa asiakkaalta
  • Miten pidät asiakkaan ajan tasalla tukipyynnön aikana
  • Miten vastata asiakkaan pyyntöön uusista ominaisuuksista
  • Kuinka reagoida palveluongelmiin
  • Miten mallivastauksia voi hyödyntää toistuvissa tilanteissa

Koulutus on osallistava ja sisältää runsaasti esimerkkejä, harjoituksia ja keskustelua.

Aikataulu:

Teams-koulutus 25.11. klo 12-15

Kouluttaja:

Benjamin Javne, KTM

Kouluttaja on pidetty ja asiantunteva kouluttaja, joka on kirjoittanut kirjan "Sujuvaa asiakaspalvelua sähköpostitse",

Palautteita Benjaminin pitämistä koulutuksista:

  • "Kurssi oli kattava katsaus siitä, miten voin parantaa sähköpostiviestejäni, jotka lähetän asiakkaille. Sain paljon neuvoja, joita voin hyödyntää työssäni sekä myös muilla elämänalueillani. Kiitos paljon!"
  • "Loistava tilaisuus. Olisi pitänyt osallistua jo ajat sitten! Konkreettista hyötyä työhön."
  • "Tosi hyvä, olisin voinut kuunnella/opiskella vielä lisääkin."
  • "Hyvä ja käytännönläheinen koulutus. Kiitos!"
  • "Hyviä, käytännnönläheisiä ohjeita ja neuvoja."
  • "Todella hyvä. kiitos kouluttajalle!"
  • "Asiakaspalvelun ja myös muun kuin pelkän sähköpostitse tapahtuvan kirjallisen viestinnän kannalta erittäin keskeinen ja hyvä koulutus. Koulutuksessa kiinnitettiin loistavasti huomio konkreettisiin kehityskohteisiin asiakaspalvelun laadun parantamiseksi."


Ohjelma

Teams-koulutus 25.11. klo 12-15

Peruutusehdot

Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.

Oma koulutus tai tapahtuma Oppia.fi:hin?

Ota yhteyttä!