Teams asiakkaiden hallinnassa - miten asiakkuuksia hoidetaan Teamsin avulla?

Kesto: 0.5 pv , Opetuskieli: suomi, Materiaalikieli: suomi, Materiaali: online
Teams asiakkaiden hallinnassa - miten asiakkuuksia hoidetaan Teamsin avulla?, ei tenttiä
1.00 Kpl
Teams asiakkaiden hallinnassa - miten asiakkuuksia hoidetaan Teamsin avulla? (0.5 pv), 26.10.2021
1.00 Kpl
Teams asiakkaiden hallinnassa - miten asiakkuuksia hoidetaan Teamsin avulla? Materiaali, online
129 €
+ alv.. 24%.

Tuotekuvaus

HUOM! Koulutukseen pääsee koko yrityksenne hintaan 129€ (+alv 24%)! 
Ei auta, että vaan yks osaa. :)
Sisältö: 
• Teams taipuu moneksi ja se on parhaimmillaan työkalu, johon organisaatio voi sijoittaa monia ydinprosessejaan. 

• Teamsin vahvuus tulee hyvin esiin, kun sitä käytetään asiakkuuksien (ja projektien yms.) hallinnassa.

• Sopimalla yhteiset pelisäännöt ja toimintatavat, on mahdollista säästää merkittävästi aikaa ja kerätä vaikkapa asiakkuuksiin liittyvä materiaali yhteen paikkaan. 

• Tässä valmennuksessa Digikuu opettaa oikean esimerkin kautta, miten Teams saadaan toimimaan asiakkuudenhallinnan alustana, jolloin erillistä CRM-ratkaisua ei välttämättä tarvita. 

• Otetaan Teamsin potentaali käyttöön ja rakennetaan siitä tehopakkaus, jolla hommat pysyy hallinnassa ja ylimääräinen varmistaminen ja materiaalien kysyminen asiakkaiden ympärillä loppuu. 

• Rakennamme yhdessä mallin vaihe vaiheelta asiakkuuksienhallintaan. Rakentamisessa otetaan huomioon myös yhteiset pelisäännöt sekä sovittavat asiat. 

• Tässä koulutuksessa esiteltävä malli on sellainen, että sen avulla hallitaan asiakkuuksia kymmenissä eri kokoisissa ja näköisissä organisaatioissa ympäri Suomen. Malli on myös Digikuulla käytössä, joten kokemukset perustuvat todelliseen käyttöön. 

 

Kenelle?

• Organisaatiolle, joka miettii miten asiakkuudet ja asiakkaat saataisiin paremmin hallintaan.

• Kaikille, jotka haluavat nähdä mihin kaikkeen Teams taipuu ja mitä kaikkea sillä voikaan tehdä.

• Henkilöille, joita kiinnostaa Teamsin monipuolinen käyttö osana organisaation ydinprosesseja.

• Kaikille, jotka haluavat parantaa omaa ymmärrystään Teamsista.

• Erityisesti asiakkaista ja myynnistä vastaaville henkilöille. Miten asioita voidaan nykypäivänä tehdä ja mitä hyötyä yhteisestä mallista joka on rakennettu Teamsin päälle on.

 

Miksi?

• Monessa organisaatiossa asiakkaita ei hallita, tai niitä hallitaan vähän jokainen omalla tavallaan.

• Asiakkaidenhallinta on ajankohtainen, mutta sille ei ole ollut aikaa. Tässä koulutuksessa me näytetään, miten sitä aikaa ei kohtuuttomasti vaadita.

• Yhdessä sopien ja tekien aikaa säästyy ja sen voi käyttää vaikka oikeasti asiakkaiden hoitamiseen tiedostojen ja tiedon veivaamisen sijasta.

• Kun jokainen tekee kuten on sovittu, on kaikilla mukavampaa.

• Asiakkuuksienhallinnassa ei voi koskaan olla täydellinen, kehittäminen on välttämätöntä.

• Kaikki tieto ja varsinkin hiljainen tieto saadaan organisaation käyttöön.

• Tiedot ovat tallessa ja käytettävissä, vaikka asiakkuudesta vastaava henkilö vaihtaisikin työnantajaa.

• Koulutus on käytännönläheinen, saat konkreettisia vinkkejä ominaisuustykityksen sijaan.



Ohjelma

Koulutus klo. 9:00 – 11:30:

8:30 Digikuun tekninen tuki on tarvittaessa käytettävissä

8:45 Voit liittyä koulutukseen ja varmistaa tekniikan toimivuuden.

9:00 Koulutus alkaa, tervetuloa mukaan!

9:15 Ensimmäinen osuus päivän aiheesta

10:00 Lyhyt tauko, kahvi- ja teekuppien täyttö

10:15 Toinen osuus päivän aiheesta

11:25 Kiitos! Koulutus päättyy

Koulutuksen aikana voit esittää kysymyksiä ja myös koulutuksen jälkeen olemme varanneet reippaasti aikaa mahdollisille jatkokysymyksille.

Peruutusehdot

Ilmoittautumisen voi peruuttaa 7 vrk ennen koulutusta. Ei kuitenkaan haittaa, vaikkei osallistumaan pääse reaaliajassa, sillä lähetämme myös ilmaisen tallenteen koulutuksesta seuraavana päivänä. Koulutusta voi katsella siis uudestaan, jos jokin akuuttimeno estää osittaisen koulutukseen osallistumisen.

Meillä on myös 100% tyytyväisyystakuu.

Oma koulutus tai tapahtuma Oppia.fi:hin?

Ota yhteyttä!