Myy niin kuin asiakas ostaa - huippumyyjän valmennus

Kesto: 1 pv , Opetuskieli: suomi, Materiaalikieli: suomi, Materiaali:
Myy niin kuin asiakas ostaa - huippumyyjän valmennus, ei tenttiä
1.00 Kpl
Myy niin kuin asiakas ostaa - huippumyyjän valmennus (1 pv), 09.02.2021
590 €
+ alv.. 24%.
Oppiasopimushinta: 531,00€

Tuotekuvaus

Jos myyt niin kuin asiakas ostaa, tulisiko kauppaa enemmän?

Myyjien työ ja myynnin johtaminen kohtaa alati uusia vaatimuksia digitalisaation lisääntymisen myötä. Asiakkailla on yhä enemmän ennakkotietoa tuotteista ja palveluista, ja ovat usein luoneet vahvan mielikuvan myyjän organisaatiosta etukäteen. Miten vaikutat näihin ennakkokäsityksiin, mistä lähdet liikkeelle kasvokkain tapaamisessa asiakkaan kanssa?

  • Etsitkö tietoa ja keinoja edistää myyntityön ja asiakastuntemuksen kehittämistä?
  • Haluatko lisää puhtia asiakkaan motivoimiseen tehdä ostopäätöksiä?
  • Tarvitsetko käytännön tietoa siitä, miten haastavissa myyntitilanteissa kohdataan stressikäyttäytymistä rakentavasti ja positiivisen lopputuloksen saavuttamiseksi?
  • Onko myynnin johtamisessa haasteita ja tarvitset uusia keinoja tavoitteellisuuden lisäämiseen?
  • Haluatko lisää virettä omaan myyntityöhösi ja motivaatioosi?

Valmennus on oivallinen kaikille myynnin parissa työskenteleville – myyjille, myynnin esimiehille, myyntitavoitteita toteuttaville palveluneuvojille ja asiakaspalvelijoille, myynnin kehittäjille. Valmennus vahvistaa asiakkaiden ostomotivaatiota ohjaavien tarpeiden tunnistamista ja niihin vastaamista, vahvan yhteyden ja sitouttamisen luominen asiakkaan kanssa ja kykyä ohjata haastaviakin myyntitilanteita. Ota heti valmennusta seuraavana päivänä taitosi käyttöön kaikissa tilanteissa, jossa haluat vakuuttaa ja vaikuttaa – ja tietoisesti ohjata kohti tavoitetta. Innostu ja tule mestariksi.

Hyödyt pähkinänkuoressa

  • Opit syventämään asiakkuuksia ja sitouttamaan asiakkaat
  • Saat käytännönläheistä tietoa asiakkaan ostopäätökseen vaikuttavista motivaattoreista
  • Opit luomaan yhteyden ja luottamuksen erilaisten ihmisten kanssa neuvottelutilanteessa
  • Opit ymmärtämään ihmisten distressikäyttäytymistä ja sen vaikutusta myyntineuvotteluun
  • Tunnistat oman vahvimman kommunikaatiokanavasi ja keitä se saavuttaa, keitä ei
  • Opit johtamaan omaa motivaatiotasi tietoisesti kohti mestaritasoa
  • Opit valmentamaan asiakasta kaikissa kohtaamisissa
  • Saat lisää tavoitteellisuutta omien vahvuuksien hyödyntämiseen

Kohderyhmä

  • Myynnin parissa työskentelevät
  • Myynnin esimiehet
  • Myynnillisessä asiakaspalvelussa työskentelevät
  • Myyntityön kehittämistä edistävät

Ilmoittaudu mukaan tai pyydä tarjousta yrityskohtaisesta valmennuksesta!



Ohjelma

Päivämäärä Aloitusaika Lopetusaika Huom!
09.02.202109:0016:00

Valmennuksen sisältö

Ilmoittautuminen ja aamukahvit klo 8.30, valmennus 9.00 - 16.30.

1. Aloitus, päivän ohjelma ja tavoitteet

  • Oman tavoitteen määrittäminen

2. Mitä meidän tulee tietää asiakkaistamme ja heidän odotuksistaan?

  • Mitä asiakkaat odottavat?
  • Asiakastuntemuksen syventäminen tulevaisuudessa
  • Organisaation tulokset ovat aina ulkopuolella – mitä tämä tarkoittaa?
  • Miten olemme tänään siellä, missä asiakas on huomenna?
  • Asiakastyytyväisyyden muodostumisen elementit ja yhteys tuloksellisuuteen
  • Ryhmäkeskustelu: Miten hyödymmämme tietoamme asikastyytyväisyydestä?
  • Mitä saisi olla ajattelusta siirtyminen proaktiiviseen asenteeseen ja toimintatapaan
  • Myyntitavoitteet – tuskaa vai tehokkuutta?

3. Ostokäyttäymistä ohjaavat motivaattorit ja kommunikaation merkitys

  • Myyntiä estävät ja mahdollistavat uskomukset
  • Yhteyden ja luottamuksen rakentaminen neuvottelutilanteessa
  • Oman luontaisimman kommunikaatiokanavan tunnistaminen ja tietoinen joustava käyttäminen
  • Vuorovaikutuksen laadun merkitys
  • Hyvällä asenteella ohjaaminen
  • Asiakkaalle tärkeät asiat edellä – arvopohjainen asiakkan asioiden käsittely
  • Oman toimintaprosessin sovittaminen asiakkaan tarpeisiin
  • Joustaminen versus ylipalvelu – kuinka palvellaan juuri oikealla tasolla
  • Mitä me ostamme asiakkailta?
  • Asiakkaan ostomotivaattoreiden tunnistaminen ja niihin vastaaminen
  • Harjoitus: Parhaat oivalluttavat kysymykset myyntitilanteessa – ideointi ja jakaminen

4. Huippumyyjä valmentaa asiakkaansa

  • Asiakkaan psykologisten tarpeiden positiivinen tyydyttäminen myyntitilanteessa
  • Distressikäyttäytymisen tunnistaminen ja sen vaikutus tilanteen ohjaamiseen
  • Harjoitus: Tarpeisiin vastaaminen ja ostomotivaation nostaminen
  • Johtamis- ja vuorovaikutustyylit myyntineuvottelun vahvuutena
  • Ryhmätyö: Luottamuksen ja sitouttamisen rakentamisen keinot
  • Tyssääkö myynnin kehittäminen kapasiteettiseinään?
  • Vain motivoitunut ihminen saa aikaan positiivista tulosta – innostus tekee mestarin
  • Harjoitus: Minulle haasteellinen kohtaaminen tai neuvottelutilanne
  • Itsensä johtaminen ja työvireen ylläpitäminen

5. Kertaus ja eväät eteenpäin!

  • Loppukeskustelu
Peruutusehdot

Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.

Oma koulutus tai tapahtuma Oppia.fi:hin?

Ota yhteyttä!