Myyjien työ ja myynnin johtaminen kohtaa alati uusia vaatimuksia digitalisaation lisääntymisen myötä. Asiakkailla on yhä enemmän ennakkotietoa tuotteista ja palveluista, ja ovat usein luoneet vahvan mielikuvan myyjän organisaatiosta etukäteen. Miten vaikutat näihin ennakkokäsityksiin, mistä lähdet liikkeelle kasvokkain tapaamisessa asiakkaan kanssa?
Valmennus on oivallinen kaikille myynnin parissa työskenteleville – myyjille, myynnin esimiehille, myyntitavoitteita toteuttaville palveluneuvojille ja asiakaspalvelijoille, myynnin kehittäjille. Valmennus vahvistaa asiakkaiden ostomotivaatiota ohjaavien tarpeiden tunnistamista ja niihin vastaamista, vahvan yhteyden ja sitouttamisen luominen asiakkaan kanssa ja kykyä ohjata haastaviakin myyntitilanteita. Ota heti valmennusta seuraavana päivänä taitosi käyttöön kaikissa tilanteissa, jossa haluat vakuuttaa ja vaikuttaa – ja tietoisesti ohjata kohti tavoitetta. Innostu ja tule mestariksi.
Ilmoittaudu mukaan tai pyydä tarjousta yrityskohtaisesta valmennuksesta!
Ilmoittautuminen ja aamukahvit klo 8.30, valmennus 9.00 - 16.30.
1. Aloitus, päivän ohjelma ja tavoitteet
2. Mitä meidän tulee tietää asiakkaistamme ja heidän odotuksistaan?
3. Ostokäyttäymistä ohjaavat motivaattorit ja kommunikaation merkitys
4. Huippumyyjä valmentaa asiakkaansa
5. Kertaus ja eväät eteenpäin!