Suuri osa työelämän vuorovaikutustilanteista on neuvotteluita – työnjaon sopimisesta aina myynti- ja palkkakeskusteluihin.
Neuvotteluissa on loppujen lopuksi kyse toiseen ihmiseen vaikuttamisesta, joten ymmärrys hyvän neuvottelun rakennuspalikoista ja keskeisimmistä tekniikoista on työelämän pyörteissä merkittävä etu. Hyvät neuvottelutaidot tekevät sinusta vaikuttavamman kollegan ja auttavat huolehtimaan omista rajoistasi.
Koulutus soveltuu kaikille, jotka haluavat nostaa omaa vaikuttavuuttaan neuvottelutaitoja hiomalla.
1. Digitaalinen työtila (Howspace), joka ohjaa koulutuskokonaisuuden suorittamista.
2. Jakso 1: Video (noin 1h) Laadukkaat neuvottelut ja niihin valmistautuminen.
3. Välitehtävä 1: Omien neuvottelutaitojen arviointi (n. 30 min) Tehdään itsenäisesti ennen webinaariosuutta.
4. Jakso 2: Vuorovaikutteinen webinaari (2h), jossa sinulla on mahdollisuus keskustella kouluttajan ja muiden osallistujien kanssa pienryhmässä.
5. Välitehtävä 2: Valikoitujen neuvottelutekniikoiden kokeilu tosielämässä
6. Jakso 3: Video (noin 1h) Itsensä johtamisen ja neuvotteluissa onnistumisen suhde
Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.