Kaikille myyjille räätälöity koulutuksemme auttaa ymmärtämään myyntityötä myös taloudellisesta näkökulmasta. Käsittelemme myynnin kannattavuutta, kateajattelua, hinnoittelua, alennusten antamisen vaikutuksia kannattavuuteen sekä asiakasyritysten arviointia kannattavuuden ja maksuvalmiuden näkökulmasta. Koulutus auttaa lukemaan asiakkaan tunnuslukuja ja arvioimaan myyntityön kannattavuutta oikein.
Helposti omaksuttavat taloushallinnon koulutuksemme ovat saaneet paljon kiitosta selkeydestään ja ymmärrettävyydestään. Osallistuminen ei edellytä aiempaa taloushallinnon osaamista.
Valmennus on suunniteltu myyjille ja myyntityön kehittämisestä vastaaville henkilöille, jotka haluavat vahvistaa taloushallinnon perusteiden osaamistaan. Ilmoittaudu mukaan ja aloita paremman tuloksen tekeminen!
Etäkoulutuksen sisältö:
Jakso 1: Video (noin 1h) katsottavaksi silloin kun sinulle parhaiten sopii
Välitehtävä 1: Tehdään itsenäisesti ennen webinaariosuutta
Jakso 2: Livenä toteutettava webinaari (3h), jossa sinulla on mahdollisuus keskustella kouluttajan ja muiden osallistujien kanssa pienryhmässä
Välitehtävä 2: Tehdään itsenäisesti ennen viimeistä jaksoa
Jakso 3: Video (noin 1h), jossa keskitytään opittujen asioiden viemiseen käytäntöön
Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.