Support Center Analyst

Kesto: 2 pv , Opetuskieli: suomi, Materiaalikieli: englanti, Materiaali: paperi
Sertifiointitentti: Kyllä, Tenttikieli: englanti, Tenttityyppi: online
ILMOITTAUTUMINEN KURSSILLE ON SULJETTU.

Tuotekuvaus

Varmista paikkasi ilmoittautumalla viimeistään kaksi viikkoa ennen kurssia. Tämän jälkeen ilmoittautumiset käsitellään jälki-ilmoittautumisina mahdollisuuksien mukaan. Lisätietoja +358 207 413 351.

Koulutuksen aikataulu
Koulutuspäivät klo 9.00-15.00, ilmoittautuminen ja aamukahvit klo 8.30 alkaen.

Kohderyhmä
Koulutus on suunnattu ja service desk -tehtävissä työskenteleville asiantuntijoille, jotka tarvitsevat asiakaspalvelutyön perustaitojen koulutusta tai sparrausta.

Koulutuksen teemoja
- Asiakaspalvelukeskuksen rooli, vastuu ja ominaispiirteet
- Asiantuntijan rooli ja vastuu
- Tukipalvelumuodot
- Laadunvarmistus, mittaaminen ja käytännöt
- Kommunikointitaidot ja niiden merkitys tukipalvelutyössä
- Strateginen ajattelu, visio, missio, imago ja yrityskulttuuri
- Parhaiden käytäntöjen (best practices) soveltaminen asiakaspalvelussa
- Puhelujen hallinta ja niiden eri vaiheet
- Kirjoittaminen palvelutyössä
- Ongelmanratkaisutaidot, luova ja kriittinen ajattelu
- Tehokkuuden maksimointi, empatia vs sympatia, haastavien asiakastilanteiden hallinta
- Lisäksi monipuolisia ryhmätöitä ja harjoituksia

Koulutuksen kuuluu mahdollisuus suorittaa kansainvälinen HDI Support Center Analyst -sertifiointikoe. Hyväksytty sertifikaatti on todistus osaamisestasi!

Miksi sinun kannattaa osallistua?
- Saat kokonaiskuvan service deskin merkityksestä ja omasta roolistasi siinä.
- Saat perustiedot ITIListä.
- Saat uusia näkökulmia niin suulliseen kuin kirjalliseen viestintään ja dokumentointiin.
- Käymme myös läpi vuorovaikutustaitoja ja muita asiakaspalvelussa tärkeitä aiheita.

Kouluttaja
Koulutuksen pitää Marko Uusitalo. Hän on saanut positiivista palautetta ammattitaidostaan ja osallistujien aktivoimisesta koulutuksissaan. Marko Uusitalo on kouluttanut yhteyskeskuksissa ja asiakaspalveluissa yli 10 vuoden ajan. Koulutusten aiheet ovat vaihdelleet viestinnästä asiakaspalveluun ja myynnistä asiakaspalveluprosesseihin. Koulutukseltaan hän on VTM.

Wave-jäsenenä (aiemmin HDI-jäsenenä) hinta on 890 euroa + alv, tentti 150 euroa + alv. Yrityskohtaisen jäsenyyden voit tarkistaa täältä: http://wave.wakaru.fi/wave/ -sivuston lopussa olevasta jäsenlistauksesta.



Ohjelma

Päivämäärä
Aloitusaika
Lopetusaika
Huom!
15.02.2017
09:00
15:00
16.02.2017
09:00
15:00
Peruutusehdot
Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin kaksi (2) viikkoa ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.

Oma koulutus tai tapahtuma Oppia.fi:hin?

Ota yhteyttä!