Service desk -benchmarking workshop

Kesto: 1 pv , Opetuskieli: suomi, Materiaalikieli: suomi, Materiaali: pdf
Service desk -benchmarking workshop, ei tenttiä
1 Kpl
Service desk -benchmarking workshop (1 pv), 11.10.2017
690 €
+ alv.. 24%.

Tuotekuvaus: Service desk -benchmarking workshop

Koulutuspäivä klo 9.00-16.00, ilmoittautuminen ja aamukahvit alkavat klo 8.30

Kohderyhmä
Yhden päivän kurssi on tarkoitettu Service desk -esimiehille ja -asiantuntijoille. Kurssi sopii erinomaisesti myös yrityskohtaisesti toteutettavaksi.


Hyvä tapa kehittää service deskin toimintaa on hyödyntää alan parhaita käytäntöjä, arvioida omaa kypsyystasoa ja verrata tuloksia alan parhaisiin toimijoihin.

Service desk -benchmarking-päivä on juuri tätä: arvioidaan oman service deskin toimintaa, analysoidaan tuloksia alan viitekehysten (ITIL®, ISO/IEC 20000-standardi ja tukipalvelustandardi) ja benchmarking-tietojen pohjalta, ja laaditaan kehittämissuunnitelma.

Valmennuksen tavoitteena on antaa tietoa oman service deskin kypsyystasosta ja kehittämistarpeista.

Valmennuspäivän sisältö

  • Etukäteen jaettava arviointilomake, jolla osallistujat arvioivat oman service deskinsä kypsyystasoa
  • Workshopissa syvennytään eri osa-alueiden sisältöön keskustellen ja vertailutietoa hyödyntäen; osallistujien omia arviointituloksia ei jaeta muille osallistujille
  • Tulosten pohjalta osallistujat voivat laatia oman toimintansa kehittämissuunnitelman.

Ei esitietovaatimuksia, mutta osallistujien toivotaan täyttävän etukäteen jaettavan arviointilomakkeen, jolloin workshop-päivän sisällöstä saadaan eniten hyötyä. Itsearviointilomake ja muu kurssimateriaali jaetaan osallistujille noin viikkoa ennen sähköisessä muodossa.

Kouluttaja on Wave Asiakaspalveluverkoston Vuoden Service Desk -kisan pääauditoija, Liisa Torkkeli. Workshop toimii siten myös oman service deskin "kisakypsyyden" arvioinnissa, mutta kohderyhmänä ovat kaikki service deskin kehittämisestä kiinnostuneet. Liisa Torkkeli (valmentaja ja konsultti) on työskennellyt ICT-alueen vastuu- ja kehittämistehtävissä koko työuransa ajan. Liisan keskeisiä osaamisalueita ovat ITILin parhaat käytännöt, projektinhallinta ja Prince2 sekä service deskin ja taustaprosessien kehittäminen. Hän on ollut vuodesta 2008 pääauditoijana Vuoden Service Desk -kilpailussa. Hän on konsultoinut useissa organisaatioissa, vetänyt kymmeniä aihealueisiin liittyviä valmennuksia ja kouluttanut satoja IT-palvelunhallinnan ammattilaisia. Hän on ollut myös aktiivisesti mukana palvelunhallinnan kehittämisessä toimimalla mm. käyttäjäorganisaation (itSMF Finland) hallituksessa ja eri työryhmien vetäjänä.

Wave-jäsenenä hinta on 590 euroa + alv. Yrityskohtaisen Wave-jäsenyyden voit tarkistaa täältä: http://wave.wakaru.fi/wave/



Ohjelma

Päivämäärä
Aloitusaika
Lopetusaika
Huom!
05.10.2017
09:00
16:00
Peruutusehdot
Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin kaksi (2) viikkoa ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.

Oma koulutus tai tapahtuma Oppia.fi:hin?

Ota yhteyttä!