- Yhteys21

Tervetuloa Yhteys-konferenssiin!

Yhteys on asiakaspalvelun ja -kokemuksen ammattilaisille ja kehittäjille. Tapahtuma on yksi Suomen merkittävimmistä asiakaspalvelutapahtumista, joka kokoaa vuosittain yhteen yli 150 alan ammattilaista - jo vuodesta 1996!

Total Experience (TX) - 11 puheenvuoroa 
Case-tarinoita, syventäviä puheenvuoroja ja loistavat keynote-puhujat!

Teema vie meidät monikokemuksen sekä tulevaisuuden asiakaspalvelun maailmaan, jossa empatiataidot ja teknologiakyvykkyys korostuvat.
Gartnerin Top Strategic Technology Trends for 2021 -julkaisussa nimettiin Total Experience (TX) vuoden 2021 kehityskärjeksi.

  • Onnistu tarjoamaan parasta mahdollista monikokemusta.
  • Luo timanttinen asiakaspolku. 
  • Kehitä uuden ajan asiakaspalvelun työelämätaitoja.
  • Ymmärrä ihmisen ja automaation rooli tulevaisuudessa.
  • Ajattele luottamuksen ja tunteiden merkitystä.

 

Yhteys TX -tapahtuman lauteille nousee viestintään, johtamiseen ja yrityskulttuuriin erikoistunut valmentaja, puhuja ja tietokirjailija Miia Savaspuro. Miian mielestä tulevaisuuden työ on jo täällä! Hänen keynotensa käsittelee muun muassa itseohjautuvuutta ja hyvää asiakaspalvelua sekä hankalia asiakastilanteita. Puheenvuoron aihe on Asiakaspalvelija itsenäisenä päätöksentekijänä. Päivän toinen keynote Jose Ahonen haastaa ajattelemaan kuin mentalisti. Kuinka voit tulkita ihmisiä paremmin? Miten aivomme huijaavat meitä? Tule mukaan oppimaan lisää itsestäsi ja muista! Lue lisää puhujista, puheenvuoroista ja ohjelmasta alta.

 

Saatavilla ryhmälippupaketteja! Kysy tarjous yli viiden hengen ryhmille: hanne.leinonen@wakaru.fi

Yhteys järjestetään samanaikaisesti asiakaskokemukseen keskittyvän Menestys syntyy asiakaskokemuksesta -tapahtuman kanssa ja tapahtumiin on mahdollista saada combo-lippuja. 

Otamme tapahtumassa käyttöön koronapassin, mikäli ajankohtaiset rajoitukset sitä vaativat. Haluamme taata turvallisen ja miellyttävän tapahtumakokemuksen kaikille!

Tunnelmia vuoden 2020 konferenssista

”Esitys herätti jälkeenpäin organisaatiossamme useita ideoita, kiitos tästä!”

”Erittäin herättävä ja mieleenpainuva puheenvuoro! Päivän paras!”

”Esitys nosti uusia ideoita, joita voidaan lähteä työstämään yrityksessämme.”

 

Osta liput tästä

Puhujat

Jose Ahonen

Mentalisti

Jose Ahonen

-

Miia Savaspuro

Valmentaja, puhuja, tietokirjailija

Miia Savaspuro

-

Tuukka Ahila

Asiakkuuspäällikkö

Tuukka Ahila

Rainmaker Group Oy

Henri Forss

Asiakkuuspäällikkö

Henri Forss

Rainmaker Group Oy

Tanja Haapamäki

Projektijohtaja

Tanja Haapamäki

Ratkaisutoimisto Seedi Oy

Laura Hassel

Marketing Manager

Laura Hassel

Wakaru

Raimo Helminen

Jääkiekkovalmentaja

Raimo Helminen

-

Timo Keinänen

Timo Keinänen

Wakaru Oy

Nanna Kokkola

R&D People Lead

Nanna Kokkola

Visma Solutions Oy

Juho Koli

Liiketoimintajohtaja

Juho Koli

Säästöpankkipalvelut Oy

Teija Marttila

Team Manager

Teija Marttila

Visma Solutions Oy

Sari Maunula

Palvelupäällikkö

Sari Maunula

Wisdomic part of Frendy

Mika Purola

Executive Consultant

Mika Purola

Wakaru Oy

Risto Pyykkönen

CEO

Risto Pyykkönen

Monzuun Oy

Heli Salonen

Asiakaspalvelun ja liiketoiminnan kehittämisen ammattilainen

Heli Salonen

-

Tiia Selonen

Asiakkuuspäällikkö

Tiia Selonen

Caruna Oy

Niko Sviili

Palveluasiantuntija

Niko Sviili

Lassila & Tikanoja Oyj

Veikko Törrönen

Perustaja

Veikko Törrönen

KREAPAL Design Oy

Peter Valjakka

Head of Business Development

Peter Valjakka

If Vakuutus

Ohjelma 19.5.2022

08:00 - 08:05

Salin puheenjohtaja

Executive Consultant
Mika Purola
Wakaru Oy

Salin puheenjohtaja

Asiakaspalvelun ja liiketoiminnan kehittämisen ammattilainen
Heli Salonen
-
08:05 - 09:00

Rekisteröityminen ja aamukahvi

09:00 - 09:15

Tervetulosanat

Marketing Manager
Laura Hassel
Wakaru

Timo Keinänen
Wakaru Oy
Executive Consultant
Mika Purola
Wakaru Oy
09:15 - 10:00

Asiakaspalvelija itsenäisenä päätöksentekijänä

Valmentaja, puhuja, tietokirjailija
Miia Savaspuro
-
10:00 - 10:10

Tauko

10:10 - 10:45

Kokeilevan kehittämisen mallin vaikutukset asiakaspalveluprosessien kehittämisessä ja työntekijäkokemuksessa - Case Säästöpankkipalvelut Oy

Liiketoimintajohtaja
Juho Koli
Säästöpankkipalvelut Oy

Asiakaslupauksena “Teemme asiakkaan arjesta sujuvaa – ihan joka päivä”

Asiakkuuspäällikkö
Tiia Selonen
Caruna Oy
10:45 - 11:10

Tauko

11:10 - 11:45

Miten If on yhdistänyt finanssisektorin parhaan asiakaskokemuksen asiakaspalvelun automaatioon

Head of Business Development
Peter Valjakka
If Vakuutus

Asiakaspalvelun suorituksen- ja myynnin johtaminen pelillistämisen keinoin

Asiakkuuspäällikkö
Henri Forss
Rainmaker Group Oy
Asiakkuuspäällikkö
Tuukka Ahila
Rainmaker Group Oy
11:45 - 12:45

Lounas

12:45 - 13:20

Automaattinen tekemisen mittaaminen puhekanavassa - Asiakaspalvelun Pelikirja

Jääkiekkovalmentaja
Raimo Helminen
-
CEO
Risto Pyykkönen
Monzuun Oy
13:20 - 13:30

Tauko

13:30 - 14:05

Vuoden asiakaspalvelu 2021: Asiakaskeskeisen strategian viisi vaihetta

R&D People Lead
Nanna Kokkola
Visma Solutions Oy
Team Manager
Teija Marttila
Visma Solutions Oy

Vuoden Service Desk 2021: Wisdomic part of Frendy – Ymmärtävä, Välitön ja Reilu

Palvelupäällikkö
Sari Maunula
Wisdomic part of Frendy
14:05 - 14:30

Tauko

14:30 - 15:05

Asiakaskokemuksen systemaattinen kehittäminen ja johtaminen

Perustaja
Veikko Törrönen
KREAPAL Design Oy

Resepti onnistuneeseen myynnin kasvattamiseen asiakaspalveluorganisaatiossa – case L&T ja Ratkaisutoimisto Seedi

Palveluasiantuntija
Niko Sviili
Lassila & Tikanoja Oyj
Projektijohtaja
Tanja Haapamäki
Ratkaisutoimisto Seedi Oy
15:05 - 15:15

Tauko

15:15 - 16:00

Ajattele kuin mentalisti

Mentalisti
Jose Ahonen
-
16:00 - 16:15

Päivän yhteenveto

16:15 - 18:00

Ruokaa, juomaa ja verkostoitumista

Tapahtumajärjestäjä pidättää oikeuden muutoksiin.

Hinnat

Tapahtuma pidetty - Kiitos kaikille osallistujille.

Haluatko kumppaniksi?

Lähde mukaan kumppaniksi Yhteyteen!

Konferenssin kumppanina saat aitiopaikan kohdata Contact Center- ja Service Desk -vaikuttajia. Kumppanipaketit sisältävät kalustetun näyttelytilan, markkinointinäkyvyyttä sekä pääsylippuja. Lisätietoa kumppanuuksista, sisällöistä ja niiden hinnoista saat ottamalla yhteyttä oheisella yhteydenottolomakkeella tai kysymällä suoraan Timo Keinäseltä, 040 573 7790, timo.keinanen@wakaru.fi

Ota yhteyttä!

VIRHE: Kaikki kentät on täytettävä!

Sijainti

Messukeskus, Siipi

Rautatieläisenkatu 3
Helsinki

Aloita navigointi

Kumppanit

Kulta

Monzuun
Call Waves Solutions Finland
Wakaru Oy
Genesys Telecommunications, Laboratories AB
Business Joensuu Oy
Boost.ai
Front AI Oy

Hopea

Puzzel Oy
Calabrio
Line Carrier Oy

Pronssi

QualityDesk Oy
Vakka-Suomen Puhelin Oy
Lead Desk
Arcturia Oy
Yealink
Valo Future