Tervetuloa Yhteys-konferenssiin!
Yhteys on asiakaspalvelun ja -kokemuksen ammattilaisille ja kehittäjille. Tapahtuma on yksi Suomen merkittävimmistä asiakaspalvelutapahtumista, joka kokoaa vuosittain yhteen yli 150 alan ammattilaista - jo vuodesta 1996!
Total Experience (TX) - 11 puheenvuoroa
Case-tarinoita, syventäviä puheenvuoroja ja loistavat keynote-puhujat!
Teema vie meidät monikokemuksen sekä tulevaisuuden asiakaspalvelun maailmaan, jossa empatiataidot ja teknologiakyvykkyys korostuvat.
Gartnerin Top Strategic Technology Trends for 2021 -julkaisussa nimettiin Total Experience (TX) vuoden 2021 kehityskärjeksi.
- Onnistu tarjoamaan parasta mahdollista monikokemusta.
- Luo timanttinen asiakaspolku.
- Kehitä uuden ajan asiakaspalvelun työelämätaitoja.
- Ymmärrä ihmisen ja automaation rooli tulevaisuudessa.
- Ajattele luottamuksen ja tunteiden merkitystä.
Yhteys TX -tapahtuman lauteille nousee viestintään, johtamiseen ja yrityskulttuuriin erikoistunut valmentaja, puhuja ja tietokirjailija Miia Savaspuro. Miian mielestä tulevaisuuden työ on jo täällä! Hänen keynotensa käsittelee muun muassa itseohjautuvuutta ja hyvää asiakaspalvelua sekä hankalia asiakastilanteita. Puheenvuoron aihe on Asiakaspalvelija itsenäisenä päätöksentekijänä. Päivän toinen keynote Jose Ahonen haastaa ajattelemaan kuin mentalisti. Kuinka voit tulkita ihmisiä paremmin? Miten aivomme huijaavat meitä? Tule mukaan oppimaan lisää itsestäsi ja muista! Lue lisää puhujista, puheenvuoroista ja ohjelmasta alta.
Saatavilla ryhmälippupaketteja! Kysy tarjous yli viiden hengen ryhmille: hanne.leinonen@wakaru.fi
Yhteys järjestetään samanaikaisesti asiakaskokemukseen keskittyvän Menestys syntyy asiakaskokemuksesta -tapahtuman kanssa ja tapahtumiin on mahdollista saada combo-lippuja.
Otamme tapahtumassa käyttöön koronapassin, mikäli ajankohtaiset rajoitukset sitä vaativat. Haluamme taata turvallisen ja miellyttävän tapahtumakokemuksen kaikille!
Tunnelmia vuoden 2020 konferenssista
”Esitys herätti jälkeenpäin organisaatiossamme useita ideoita, kiitos tästä!”
”Erittäin herättävä ja mieleenpainuva puheenvuoro! Päivän paras!”
”Esitys nosti uusia ideoita, joita voidaan lähteä työstämään yrityksessämme.”
Puhujat

Mentalisti
Jose Ahonen
-

Valmentaja, puhuja, tietokirjailija
Miia Savaspuro
-

Asiakkuuspäällikkö
Tuukka Ahila
Rainmaker Group Oy

Asiakkuuspäällikkö
Henri Forss
Rainmaker Group Oy

Projektijohtaja
Tanja Haapamäki
Ratkaisutoimisto Seedi Oy

Marketing Manager
Laura Hassel
Wakaru

Jääkiekkovalmentaja
Raimo Helminen
-

Timo Keinänen
Wakaru Oy

R&D People Lead
Nanna Kokkola
Visma Solutions Oy

Liiketoimintajohtaja
Juho Koli
Säästöpankkipalvelut Oy

Team Manager
Teija Marttila
Visma Solutions Oy

Palvelupäällikkö
Sari Maunula
Wisdomic part of Frendy

Executive Consultant
Mika Purola
Wakaru Oy

CEO
Risto Pyykkönen
Monzuun Oy

Asiakaspalvelun ja liiketoiminnan kehittämisen ammattilainen
Heli Salonen
-

Asiakkuuspäällikkö
Tiia Selonen
Caruna Oy

Palveluasiantuntija
Niko Sviili
Lassila & Tikanoja Oyj

Perustaja
Veikko Törrönen
KREAPAL Design Oy

Head of Business Development
Peter Valjakka
If Vakuutus
Ohjelma 19.5.2022
Hinnat
Tapahtuma pidetty - Kiitos kaikille osallistujille.Haluatko kumppaniksi?
Lähde mukaan kumppaniksi Yhteyteen!
Konferenssin kumppanina saat aitiopaikan kohdata Contact Center- ja Service Desk -vaikuttajia. Kumppanipaketit sisältävät kalustetun näyttelytilan, markkinointinäkyvyyttä sekä pääsylippuja. Lisätietoa kumppanuuksista, sisällöistä ja niiden hinnoista saat ottamalla yhteyttä oheisella yhteydenottolomakkeella tai kysymällä suoraan Timo Keinäseltä, 040 573 7790, timo.keinanen@wakaru.fi