- Yhteys21

Tervetuloa Yhteys-konferenssiin!

Yhteys on asiakaspalvelun ja -kokemuksen ammattilaisille ja kehittäjille. Tapahtuma on yksi Suomen merkittävimmistä asiakaspalvelutapahtumista, joka kokoaa vuosittain yhteen yli 150 alan ammattilaista - jo vuodesta 1996!

Total Experience (TX) - 12 puheenvuoroa 
Case-tarinoita, syventäviä puheenvuoroja ja loistavat keynote-puhujat!

Teema vie meidät monikokemuksen sekä tulevaisuuden asiakaspalvelun maailmaan, jossa empatiataidot ja teknologiakyvykkyys korostuvat.
Gartnerin Top Strategic Technology Trends for 2021 -julkaisussa nimettiin Total Experience (TX) vuoden 2021 kehityskärjeksi.

  • Onnistu tarjoamaan parasta mahdollista monikokemusta.
  • Luo timanttinen asiakaspolku. 
  • Kehitä uuden ajan asiakaspalvelun työelämätaitoja.
  • Ymmärrä ihmisen ja automaation rooli tulevaisuudessa.
  • Ajattele luottamuksen ja tunteiden merkitystä.

Tutustu Yhteys-asiakaspalvelukonferenssin ohjelmaan

 

Saatavilla ryhmälippupaketteja! Kysy tarjous yli viiden hengen ryhmille: hanne.leinonen@wakaru.fi

Yhteys järjestetään samanaikaisesti asiakaskokemukseen keskittyvän Menestys syntyy asiakaskokemuksesta -tapahtuman kanssa ja tapahtumiin on mahdollista saada combo-lippuja. 

Otamme tapahtumassa käyttöön koronapassin, mikäli ajankohtaiset rajoitukset sitä vaativat. Haluamme taata turvallisen ja miellyttävän tapahtumakokemuksen kaikille!

Tunnelmia vuoden 2020 konferenssista

”Esitys herätti jälkeenpäin organisaatiossamme useita ideoita, kiitos tästä!”

”Erittäin herättävä ja mieleenpainuva puheenvuoro! Päivän paras!”

”Esitys nosti uusia ideoita, joita voidaan lähteä työstämään yrityksessämme.”

 

Osta liput tästä

Puhujat

Jose Ahonen

Mentalisti

Jose Ahonen

-

Miia Savaspuro

Valmentaja, puhuja, tietokirjailija

Miia Savaspuro

-

Tanja Haapamäki

Projektijohtaja

Tanja Haapamäki

Ratkaisutoimisto Seedi Oy

Pasi Ilmarinen

Pasi Ilmarinen

Accountor HR Solutions Oy

Katriina Kalavainen

Asiakkuusjohtaja

Katriina Kalavainen

Caruna Oy

Juho Koli

Liiketoimintajohtaja

Juho Koli

Säästöpankkipalvelut Oy

Anna Mari Koutroukides

Palvelu- ja liiketoimintamuotoilija

Anna Mari Koutroukides

KREAPAL Design Oy

Tuulia Nissinen

Senior Manager

Tuulia Nissinen

Bittium

Risto Pyykkönen

CEO

Risto Pyykkönen

Monzuun Oy

Niko Sviili

Palveluasiantuntija

Niko Sviili

Lassila & Tikanoja Oyj

Ohjelma 2.2.2022

08:00 - 09:00

Rekisteröityminen ja aamukahvi

09:00 - 09:15

Tervetulosanat ja voittajajulkistukset

09:15 - 10:00

Asiakaspalvelija itsenäisenä päätöksentekijänä

Valmentaja, puhuja, tietokirjailija
Miia Savaspuro
-
10:00 - 10:10

Tauko

10:10 - 10:45

Kokeilevan kehittämisen mallin vaikutukset asiakaspalveluprosessien kehittämisessä ja työntekijäkokemuksessa - Case Säästöpankkipalvelut Oy

Liiketoimintajohtaja
Juho Koli
Säästöpankkipalvelut Oy

Asiakaslupauksena “Teemme asiakkaan arjesta sujuvaa – ihan joka päivä”

Asiakkuusjohtaja
Katriina Kalavainen
Caruna Oy
10:45 - 11:10

Tauko

11:10 - 11:45

Tiimidynamiikan valjastaminen kehityksen ajuriksi


Pasi Ilmarinen
Accountor HR Solutions Oy

Puheenvuoron aihe julkaistaan pian

11:45 - 12:45

Lounas

12:45 - 13:20

Vuoden asiakaspalvelu

Vuoden Service Desk

13:20 - 13:30

Tauko

13:30 - 14:05

Resepti onnistuneeseen myynnin kasvattamiseen asiakaspalveluorganisaatiossa – case L&T ja Ratkaisutoimisto Seedi

Projektijohtaja
Tanja Haapamäki
Ratkaisutoimisto Seedi Oy
Palveluasiantuntija
Niko Sviili
Lassila & Tikanoja Oyj

Automaattinen tekemisen mittaaminen puhekanavassa - Parempia asiakaskohtaamisia tekoälyn avulla

CEO
Risto Pyykkönen
Monzuun Oy
14:05 - 14:30

Tauko

14:30 - 15:05

Asiakasarvon tuottaminen palvelumuotoilun avulla

Palvelu- ja liiketoimintamuotoilija
Anna Mari Koutroukides
KREAPAL Design Oy

Tunneälyä tekoälyn rinnalle

Senior Manager
Tuulia Nissinen
Bittium
15:05 - 15:15

Tauko

15:15 - 16:00

Ajattele kuin mentalisti

Mentalisti
Jose Ahonen
-
16:00 - 16:15

Päivän yhteenveto

16:15 - 18:00

Ruokaa, juomaa ja verkostoitumista

Tapahtumajärjestäjä pidättää oikeuden muutoksiin.

Hinnat

BLACK FRIDAY 2 PACK - Yhteys 2021 -asiakaspalvelukonferenssi

790.00 €
+alv. 24%

Osta heti

Yhteys 2021 -asiakaspalvelukonferenssi

790.00 €
+alv. 24%

Osta heti

Yhteys 2021 -asiakaspalvelukonferenssi - 3 pack

2250.00 €
+alv. 24%

Osta heti

Yhteys 2021 -asiakaspalvelukonferenssi - 5 pack

3500.00 €
+alv. 24%

Osta heti

Combo-liput: Yhteys 2021 + Menestys syntyy asiakaskokemuksesta

990.00 €
+alv. 24%

Osta heti

Kun paikka tapahtumaan on ostettu, on osallistuminen sitova. Ilmoittautuminen laskutetaan tilauksen yhteydessä (maksutavat lasku yritykselle tai luottokortti). Jos estyt itse osallistumasta tapahtumaan, voit luovuttaa paikan kollegallesi. Peruutusehdot koskevat myös sairastapauksia. Muutoksista tilaukseen tulee olla yhteydessä info@oppia.fi tai Hanne Leinonen p. +358 45 359 9999.

Haluatko kumppaniksi?

Lähde mukaan kumppaniksi Yhteyteen!

Konferenssin kumppanina saat aitiopaikan kohdata Contact Center- ja Service Desk -vaikuttajia. Kumppanipaketit sisältävät kalustetun näyttelytilan, markkinointinäkyvyyttä sekä pääsylippuja. Lisätietoa kumppanuuksista, sisällöistä ja niiden hinnoista saat ottamalla yhteyttä oheisella yhteydenottolomakkeella tai kysymällä suoraan Timo Keinäseltä, 040 573 7790, timo.keinanen@wakaru.fi

Ota yhteyttä!

VIRHE: Kaikki kentät on täytettävä!

Sijainti

Messukeskus, Siipi

Rautatieläisenkatu 3
Helsinki

Aloita navigointi

Kumppanit

Kulta

Monzuun
Call Waves Solutions Finland
Wakaru Oy
Genesys Telecommunications, Laboratories AB
Business Joensuu Oy

Hopea

Puzzel Oy
Calabrio
Line Carrier Oy

Pronssi

QualityDesk Oy
Vakka-Suomen Puhelin Oy
Lead Desk
Arcturia Oy
Yealink